Gjest Devon Aoki Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei, jeg skulle gjerne gått ned ca. 3-4 kilo innen begynnelsen av juli. Jeg har tenkt å trene en del. Er det noen som har erfaring med Slimline? Har nemlig en uåpnet pakke fra i fjor som jeg kunne tenke meg å teste ut... Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anders Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei. Pulveret synes jeg du kan la stå i skapet. Det funket dårlig for meg ihvertfall... Det er fullt ut mulig å gå ned 3-4 kilo i løpet av tre uker. Flott at du skal trene! Dietten: spis 5 små sunne måltider om dagen. Drikk mye vann. Drikk skummet melk. Spis magert kjøtt grønnsaker og frukt. Ikke så altfor mye poteter og pasta. Spis grovt brød/knekkebrød-Ha vegetabilsk smør eller ikke smør på. Mager ost og kjøtt er bra pålegg. Og ikke spis godteri, kaker osv (duh). Dette burde gjøre susen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.