Gå til innhold

slimline-pulver

Gjest Devon Aoki

Anbefalte innlegg

Gjest Devon Aoki

Hei, jeg skulle gjerne gått ned ca. 3-4 kilo innen begynnelsen av juli. Jeg har tenkt å trene en del. Er det noen som har erfaring med Slimline? Har nemlig en uåpnet pakke fra i fjor som jeg kunne tenke meg å teste ut...

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anders

Hei. Pulveret synes jeg du kan la stå i skapet. Det funket dårlig for meg ihvertfall... Det er fullt ut mulig å gå ned 3-4 kilo i løpet av tre uker. Flott at du skal trene! Dietten: spis 5 små sunne måltider om dagen. Drikk mye vann. Drikk skummet melk. Spis magert kjøtt grønnsaker og frukt. Ikke så altfor mye poteter og pasta. Spis grovt brød/knekkebrød-Ha vegetabilsk smør eller ikke smør på. Mager ost og kjøtt er bra pålegg. Og ikke spis godteri, kaker osv (duh). Dette burde gjøre susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...