Gå til innhold

Søtt eller teit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dattera mi har bikini.....men bare for å ha sagt det med èn gang: Det ække jeg som har kjøpt den, jeg synes det er dritteit med bikini på småjenter.

Det er en "tante" som har kjøpt den, og snuppa synes den er sååååå fin. Hun får lov til å gå med den ute i hagen her hjemme, men skal vi på stranda putter jeg på henne den vanlige ole brum badebuksa. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58350-s%C3%B8tt-eller-teit/#findComment-248024
Del på andre sider

Hvorfor selger de bikini til ettåringer på hennes og maurits da? Er de helt gal?

Det er galt fordi det seksualiserer og kjønnsdifferensierer små barn unødvendig. Hvorfor skal små jentebarn skjule brystvortene sine? Hvilke signaler sender dette? Hva lærer vi jentene om kroppen sin? Og hvor behagelig er det egentlig med en stram våt tekstilremse rundt brystet? Det er en grunn til at mange damer soler seg toppløse hjemme på terassen.

Når det gjelder motebransjen og deres manglende bevisste holdninger, så kan jeg jo bare minne om at det finnes "sexy" klær til barn, og at det finnes en rekke merker som ikke produseres i størrelser over 36 (38 er regnet for slank damestørrelse), fordi klærne tar seg best ut på de tynne, og de vil ikke at normale jenter med runde former skal drive "dårlig reklame" for klærne deres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58350-s%C3%B8tt-eller-teit/#findComment-248035
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...