Gå til innhold

Søtt eller teit?

Anbefalte innlegg

Hvorfor er bikini teit?

Det er teit fordi atte:

Bikinioverdel (regner med at det er det som er poenget) har to funksjoner. Skjule puppene, slik at kvinner kan være litt dydige, og dessuten støtte dem.

Småjenter har verken noe å skjule eller noe å støtte, og da blir det rimelig teit. Bikini på gutter er også ultrateit.

Fortsetter under...

Det er teit fordi atte:

Bikinioverdel (regner med at det er det som er poenget) har to funksjoner. Skjule puppene, slik at kvinner kan være litt dydige, og dessuten støtte dem.

Småjenter har verken noe å skjule eller noe å støtte, og da blir det rimelig teit. Bikini på gutter er også ultrateit.

Jada, den har ingen funksjon, men utover det synes jeg ikke at det er så teit om en jente vil ha på seg en slik. Det er mye som ikke har en reell funksjon, men som vi likevel gir ungene våre.

Tenkte først at det "selvfølgelig" er teit og gadd ikke svare - i mellomtida har jeg vært ute en tur og sett naboens tre-fireårige gjest i bikini. Det var faktisk søtt!

På den annen side - en toåring har jo gjerne bleierumpe fremdeles, og da er det vel ikke fullt så søtt..

Jada, den har ingen funksjon, men utover det synes jeg ikke at det er så teit om en jente vil ha på seg en slik. Det er mye som ikke har en reell funksjon, men som vi likevel gir ungene våre.

Sant nok, men det er neppe så veldig mange toåringer som plukker seg ut en bikini i butikken sånn helt av seg selv. Og om hun skal gå med bikini fordi moren eller tanten eller bestemoren eller osv. synes det er søtt, DA er det teit da!

Sant nok, men det er neppe så veldig mange toåringer som plukker seg ut en bikini i butikken sånn helt av seg selv. Og om hun skal gå med bikini fordi moren eller tanten eller bestemoren eller osv. synes det er søtt, DA er det teit da!

Mine unger går med bikini uten at det ligger noen dypere mening bak det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...