Gjest floskilie Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei! Får ett år siden slanket jeg meg ca 16 kg. Fra 80 kg til 64 kg. Jeg er 169 cm høy. Dette var jeg veldig fornøyd med, men nå har jeg altså gått opp litt. Gikk opp en kilo i fjor sommer, litt i julen og litt nå i det siste. Nå veier jeg 68-69 kg. Trives ikke helt med dette selv. Har så lyst til å slappe litt av med mat og godteri inntaket, men det går visst ikke. Nå vil jeg gjerne gå ned 4-5 kg igjen. Tenkte å prøve den samme menyen som før, men er usikker på om den er riktig. Frokost: 1 yoplait lettyoghurt 0,1 % med solsikkekjerner, linfrø og noen rosiner + et glass juice. (For lite?) Mellommåltid: En grønnsak eller frukt. Lunsj: To brødskiver (grove) med magert pålegg el. fiskepålegg (varmrøkt makrell, makrell i tomat.) En kopp te. Mellom: En frukt, grønnsak eller kanskje en yoghurt igjen. Middag 17.00: Det vi har hjemme hos meg. Prøver å ta mer av grønnsakene, mindre av kjøtt og karbohydrater. Har alltid karbonadedeig, ikke kjøttdeig. Etter dette spiser jeg ikke så mye mer. Eventuelt en frukt eller kanskje et ryvita knekkebrød med egg. Jeg har gått ned mange kilo på dette før, så jeg vet jo at det funker. Men det er kanskje vanskeligere når det ikke er så mange kg å ta av. Drikker mye vann også. I sommer skal jeg jobbe på sykehjem med mye løft og gåing hele dagen. Holder dette som trim? Tror ikke jeg orker mer på hverdagene i alle fall. Må jo være bedre enn å sitte på et kontor hele dagen. Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.