Gå til innhold

Kvinnelig ansvarsfraskrivelse og homofile designere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jada, Ulv, jeg vet du liker dem hvite og runde :-)

Så du har en mappe på meg nå ? Hæh ? Ja ja det er min egen skyld. Tilføy dette : Jeg har ikke fulgt mine egne regler en gang :-) Eksen(e) har helt ulike fasonger.

Jeg VET at de fleste menn vil ha en håndfull pupper, små pupper, faste pupper, litt store pupper, men helst naturlig pupper. Men mange jenter som er usikre på seg selv, fanger opp de signaler som menn kan sende via snakk (i spøk og alvor, som sagt) mannfolkblader osv.

Hvem husker ikke Samanta Fox? Hun hang på mangt et gutterom, og ble ofte omtalt, men ikke p.g.a sin gode sangstemme. :-)

Samantha hang selvsagt på mitt gutterom også, men den gangen var jeg 12, og jeg velger å tro at de fleste andre gutter som drømte om henne var på min alder.

Jeg tror ikke det er gutter som skaper puppehysteriet, men dere damer som sammenligner, snakker med hverandre, girer hverandre opp, og ender opp med å få mindreverdighetskomplekser pga brystene deres. Akkurat som når det gjelder alle deres andre kroppsdeler.

Nei, dere bør være som dere er, i hvertfall i forhold til sånne ting som bryster osv. Det er trossalt ikke ting man kan gjøre noe med.

Vi gutta sikler kanskje på deilige damer, men det er overhodet ikke brystene som er avgjørende for om dama er deilig eller ikke. Det er sikkert! :)

Samantha hang selvsagt på mitt gutterom også, men den gangen var jeg 12, og jeg velger å tro at de fleste andre gutter som drømte om henne var på min alder.

Jeg tror ikke det er gutter som skaper puppehysteriet, men dere damer som sammenligner, snakker med hverandre, girer hverandre opp, og ender opp med å få mindreverdighetskomplekser pga brystene deres. Akkurat som når det gjelder alle deres andre kroppsdeler.

Nei, dere bør være som dere er, i hvertfall i forhold til sånne ting som bryster osv. Det er trossalt ikke ting man kan gjøre noe med.

Vi gutta sikler kanskje på deilige damer, men det er overhodet ikke brystene som er avgjørende for om dama er deilig eller ikke. Det er sikkert! :)

Greit, SierDuDet, men banna bein - jeg er ikke misunnelig på mine venninners pupper :-)

Ulv I Faarikaal

Enig, pupper kan ikke tas ut av sammenhengen uten videre. En drittsekk kan også ha store pupper, og det er trolig mer sannsynlig at hun er det.

Annonse

Enig, pupper kan ikke tas ut av sammenhengen uten videre. En drittsekk kan også ha store pupper, og det er trolig mer sannsynlig at hun er det.

Nettopp. Puppene er av rimelig liten relevans, det viktige er helheten. Liker man den så liker man nok puppene også.

"Menn er uskyldige: Ikke faen. Ikke faen!! Uansett hva du snakker om. Din frekkas. Hva er det du prøver å vri deg unna?"

Ok, jeg skal være enig i at enkelte menn er skyldige, slik som Versace og de der.... men de liker jo ikke damer engang, og vet dermed ikke hvordan de skal være. Hollywood er nok den største skyldneren her, men bortsett disse så er menn uskydige.

Særlig.

hilsen Eva, oooops,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...