omart Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg er en mann på 22 sommere, jeg trener svømming, fotball, rollerblades og sykling. Føler meg elllers også i god form. Problemet mitt er at jeg av og til får veldig vondt når jeg skal løfte armene over hodet, det kjennes ut som det stikker i skuldrene og at noe holder igjen. Har aldri skadet meg nevneverdig og kan ikke komme på noen grunn til at jeg skal bli stiv eller øm i muskelaturen. Hva kan dette skyldes? Er ganske ømfindtlig når det gjelder søvn.... ellers kan det nevnes at smertene kun er der når jeg beveger på meg og at kommer like fort som de forsvinner. Dette er et problem for meg da jeg føler meg som en krøpling når dette foregår da jeg omtrent ikke kan gjøre noen ting. Smertene varer kanskje maks et par dager om gangen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Kan være muskler som klemmer på nerver etc. Du burde oppsøke en naprapat som kan "trykke det på plass", hvis det skulle være problemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.