Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bergo
Skrevet

Skriver man bergodalbane, bergogdalbane, berg-og-dalbane eller noe heelt annet??

Blir så forvirra..

Skrevet

Men innviklede-linke-fetisjist! ;-)

La meg si det slik - du får ikke meg til å skrive de linkene der for hånd, ass..

*kopierer og limer etter evne*

Skrevet

Jøss, da har jeg bestandig skrevet feil for jeg har brukt å skrive det som toci!

Skrevet

La meg si det slik - du får ikke meg til å skrive de linkene der for hånd, ass..

*kopierer og limer etter evne*

Skriver du dem ikke for hånd?! Jeg som trodde...

Skrevet

Jøss, da har jeg bestandig skrevet feil for jeg har brukt å skrive det som toci!

Det er jo en bane som går SOM berg og daler - det ER ikke en bergbane og en dalbane. Synes det er logisk, jeg. :oÞ

Hehe..

Skrevet

Skriver du dem ikke for hånd?! Jeg som trodde...

Høhøhø...

Du, sikker på at du skal til Valdres? Er det ikke like greit å være hjemme for en gangs skyld..?

Skrevet

Høhøhø...

Du, sikker på at du skal til Valdres? Er det ikke like greit å være hjemme for en gangs skyld..?

"For en gangs skyld"? Hehehe! Menne, helten har jo plass i dobbeltsengen, da. Hvis du tør? ;-)

Skrevet

"For en gangs skyld"? Hehehe! Menne, helten har jo plass i dobbeltsengen, da. Hvis du tør? ;-)

*fnise*

Tror det ville vært hans risk - ikke min. Liten og nett er ikke akkurat en dekkende beskrivelse av mitt fagre legeme akkurat nå..

Menne.. neste helg, da?

Skrevet

Det er jo en bane som går SOM berg og daler - det ER ikke en bergbane og en dalbane. Synes det er logisk, jeg. :oÞ

Hehe..

Ja når du sier det sånn så, men akkurat det har jeg ikke tenkt over før! :-)

Skrevet

*fnise*

Tror det ville vært hans risk - ikke min. Liten og nett er ikke akkurat en dekkende beskrivelse av mitt fagre legeme akkurat nå..

Menne.. neste helg, da?

Helgen etter passer bra! :-) Skal jeg re opp sengen? Knotten væme?

Skrevet

Helgen etter passer bra! :-) Skal jeg re opp sengen? Knotten væme?

Hurra! Ja. Ja.

Vi kan jo til og med feire ham en uke på forskudd..! *knytter fast bakeforkleet*

Skrevet

Hurra! Ja. Ja.

Vi kan jo til og med feire ham en uke på forskudd..! *knytter fast bakeforkleet*

Knytt det godt fast, du. Jeg skal finne frem tuppertingene mine. ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...