Gå til innhold

En liten pause fra en aktiv og het sommerdag.

Anbefalte innlegg

Kjente bare jeg måtte ha en pause fra en heller aktiv og varm dag. Derfor rømte jeg ned i kjellern. Har fått satt på en maskin med klær og oppvaskmaskinen er tømt og satt på igjen.

Selv om det er forferdelig varmt ute, må huset vedlikeholdes. Det har ikke jeg gjort, derfor har jeg fire dobbelt å ta igjen:( Må vel gjøre noe i kveld/natt når tempraturen er nede på et nivå hvor det faktisk går å være i aktivitet.

Disse hete soldagene her nord har vært svært aktive. Opp tidlig om morgenen og sent i seng. Trøtt og sliten fordi vi har vært ute.

Men tror dere barna blir slitne? Har to stk som turner villmann i sengene sine oppe på rommet nå:(

Å det gjør de til tross for at vi har vært i aktivitet siden kl 10 i morrest. Vi har vært på hytta i formiddag og på sommerfest i ettermiddag. Skjønner ikke hvorfor man setter opp et slikt tempo når det er så varmt:o)

Men alt skal gjøres fordi man har panikk for at i morgen er det over.

Ps: glemte å trykke send da telefonen ringte. Så det er nå to timer siden dette innlegget egentlig ble skrevet. Har snakket i telefonen i to timer:o)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...