Gjest Hårløs? Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Nå sitter jeg her og er veldig frustrert og lei meg. Jeg er ei jente på 26 år. Har den siste tiden merket at jeg har fått store viker i panna. Har igrunn forstått at det må komme av at jeg mister håret, men har vel prøvd å skyve det bort..Idag da jeg skulle stelle håret for å dra på jobb, prøvde jeg å dra i håret på sidene (over ørene og oppover), og til min store frustrasjon så fulgte ALT håret jeg dro i, med ut.. For ikke lenge siden fikk jeg diagnosen PCO, men legene er litt uenige. Noen mener jeg har PCO mens andre mener at det er tvilsomt.. Men, hva gjør jeg nå?? Kan noen komme med råd til en stakkar som ikke takler å miste håret? Må jeg bare stå å se på at det faller ut, eller finnes det hjelp å få mot dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58480-hjelp-mister-h%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.