Gjest punkyB Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Kjenner du noe til Oriflame ? Er produktene gode ? Noen spesielle du anbefaler ? 0 Siter
Wulfi Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Selv synes jeg Oriflame har kjempegode produkter ! Solgte litt selv ei stund ,men gikk lei . Kan anbefale den der lille rosa saken.... Husker ikke HVA den heter. 0 Siter
Zirine Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jeg liker Oriflame, jeg - kan ikke huske at det var noe jeg var misfornøyd med der. Mest fornøyd var jeg med ansiktsproduktene - også hadde de en parfyme som var skitgo. Men det er lenge siden jeg brukte de produktene pønk 0 Siter
Reg@l Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Greie produkter. Liker best ansiktsmaskene. Den grønne med leire og den orange som du "drar av" når den har tørket. 0 Siter
toci Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jeg synes produktene er kjempegode. Spesielt ansiktsproduktene, det er jeg enig i. Den lille rosa krukken som Wulfi nevner var jeg avhengig av. Husker heller ikke hva den heter, men det er en sånn salve-sak som brukes på alt fra hemoroider til munnsår. Helst ikke samtidig med samme finger fra samme krukke, men dog. En vidundersalve som hjelper på ALT. De hadde en del gode ansiktsmasker som nevnt, og gode underlagskremer til sminke. Sminken var jeg også godt fornøyd med. Brukte en øyeskygge og en leppestift derfra som jeg savner veldig. Hadde en nabo som solgte oriflame tidligere, så det var aldri noe problem å få tak i. Nå har jeg ikke vært på party på sikkert tre år. 0 Siter
favn Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Oriflame? Mener å erindre at da jeg var barn brukte voksne damer Oriflame. Hm... er det sånn hjemmesalgs-affære? 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jeg erindrer vagt at jeg herjet Oriflame party`s på 80-tallet......og det eneste produkte jeg husker er godlukten for menn.....hva het det nå igjen...???......Moch2000??? Nevertheless, på lik linje med puddelhår, hockey-sveis og rosa ball-genser så anbefales den ikke! ;-) 0 Siter
Gjest punkyB Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Lipdefiner Lebestift Eyeliner Fine Liner Mascara Øyenskygge Tender Care ("Superduperkrem" ) Skrubbekrem Rensemelk Rensevann Nattkrem Litt dyrt ble det jo ..... men jeg stoler på deres anbefalinger :-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Lipdefiner Lebestift Eyeliner Fine Liner Mascara Øyenskygge Tender Care ("Superduperkrem" ) Skrubbekrem Rensemelk Rensevann Nattkrem Litt dyrt ble det jo ..... men jeg stoler på deres anbefalinger :-) Tender care var det jeg mente ja .He,he... 0 Siter
Zirine Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Lipdefiner Lebestift Eyeliner Fine Liner Mascara Øyenskygge Tender Care ("Superduperkrem" ) Skrubbekrem Rensemelk Rensevann Nattkrem Litt dyrt ble det jo ..... men jeg stoler på deres anbefalinger :-) *gulp* 0 Siter
Gjest alven Skrevet 14. juni 2002 Skrevet 14. juni 2002 Greie produkter. Liker best ansiktsmaskene. Den grønne med leire og den orange som du "drar av" når den har tørket. Er du klar over at slike peel-off masker stimulerer til økt hårvekst i ansiktet? Ellers har jeg prøvd fuktighetskrem fra oriflame og syns ikke noe særlig om den. Luktet kjempesterkt også. 0 Siter
Gjest Gammel dame Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Greie nok. Øyekremen! Ja! Den som heter Seeing is Believing. Hmmmm; er det slik det skrives da? Samma det, god øyekrem iallefall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.