Gå til innhold

Oriflame

Anbefalte innlegg

Gjest punkyB
Skrevet

Kjenner du noe til Oriflame ?

Er produktene gode ?

Noen spesielle du anbefaler ?

Skrevet

Selv synes jeg Oriflame har kjempegode produkter ! Solgte litt selv ei stund ,men gikk lei .

Kan anbefale den der lille rosa saken.... Husker ikke HVA den heter.

Skrevet

Jeg liker Oriflame, jeg - kan ikke huske at det var noe jeg var misfornøyd med der. Mest fornøyd var jeg med ansiktsproduktene - også hadde de en parfyme som var skitgo. Men det er lenge siden jeg brukte de produktene pønk :)

Skrevet

Greie produkter. Liker best ansiktsmaskene. Den grønne med leire og den orange som du "drar av" når den har tørket.

Skrevet

Jeg synes produktene er kjempegode. Spesielt ansiktsproduktene, det er jeg enig i. Den lille rosa krukken som Wulfi nevner var jeg avhengig av. Husker heller ikke hva den heter, men det er en sånn salve-sak som brukes på alt fra hemoroider til munnsår. Helst ikke samtidig med samme finger fra samme krukke, men dog. En vidundersalve som hjelper på ALT.

De hadde en del gode ansiktsmasker som nevnt, og gode underlagskremer til sminke. Sminken var jeg også godt fornøyd med. Brukte en øyeskygge og en leppestift derfra som jeg savner veldig. Hadde en nabo som solgte oriflame tidligere, så det var aldri noe problem å få tak i. Nå har jeg ikke vært på party på sikkert tre år.

Skrevet

Oriflame? Mener å erindre at da jeg var barn brukte voksne damer Oriflame. Hm... er det sånn hjemmesalgs-affære?

Skrevet

Jeg erindrer vagt at jeg herjet Oriflame party`s på 80-tallet......og det eneste produkte jeg husker er godlukten for menn.....hva het det nå igjen...???......Moch2000???

Nevertheless, på lik linje med puddelhår, hockey-sveis og rosa ball-genser så anbefales den ikke!

;-)

Gjest punkyB
Skrevet

Lipdefiner

Lebestift

Eyeliner

Fine Liner

Mascara

Øyenskygge

Tender Care ("Superduperkrem" )

Skrubbekrem

Rensemelk

Rensevann

Nattkrem

Litt dyrt ble det jo ..... men jeg stoler på deres anbefalinger :-)

Skrevet

Lipdefiner

Lebestift

Eyeliner

Fine Liner

Mascara

Øyenskygge

Skrubbekrem

Rensemelk

Rensevann

Nattkrem

Tender care var det jeg mente ja .He,he...

Skrevet

Lipdefiner

Lebestift

Eyeliner

Fine Liner

Mascara

Øyenskygge

Skrubbekrem

Rensemelk

Rensevann

Nattkrem

*gulp*

Gjest alven
Skrevet

Greie produkter. Liker best ansiktsmaskene. Den grønne med leire og den orange som du "drar av" når den har tørket.

Er du klar over at slike peel-off masker stimulerer til økt hårvekst i ansiktet?

Ellers har jeg prøvd fuktighetskrem fra oriflame og syns ikke noe særlig om den. Luktet kjempesterkt også.

• 2 år senere...
Gjest Gammel dame
Skrevet

Greie nok.

Øyekremen!

Ja! Den som heter Seeing is Believing. Hmmmm; er det slik det skrives da? Samma det, god øyekrem iallefall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...