Gå til innhold

Feite damer i shorts


Gjest Huffoguffoghuff

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tok meg virkelig nær av huffoghuff-figurens innlegg. Synes han(?) bør tenke seg litt mer om før han skriver så til de grader provoserende innlegg.

;-)

Enig, assa!

Dette er jo heeeelt texastilstander!

Valkene mine dirrer av harme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    7

  • toci

    5

  • kie

    4

  • favn

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest (ikke undertegnet)

Problemet er vel at feite damer ikke kan kle seg, og ikke har viljestyrke nok til å slanke seg.

Skal de slanke seg fordi du vil det?

Noen ser at nytelsen av masse god mat er den største glede i livet. Vi har ikke rett til å dømme de for deres liv. De skal også ha rett til å få sol på bena og ikke svette. Det er ikke akkuratt så ok. å gå i langbukser på denne årstiden. Har du probølemer med å se på de, kan du holde deg inne eller la være å glo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Skal de slanke seg fordi du vil det?

Noen ser at nytelsen av masse god mat er den største glede i livet. Vi har ikke rett til å dømme de for deres liv. De skal også ha rett til å få sol på bena og ikke svette. Det er ikke akkuratt så ok. å gå i langbukser på denne årstiden. Har du probølemer med å se på de, kan du holde deg inne eller la være å glo.

Ikke bare er det stygt å være feit, det er helseskadelig også, så hvorfor skulle de la være å slanke seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det dummeste jeg har hørt!

Kanskje det burde innføres en øvre aldersgrense for å bruke shorts også?

Overvekteige sliter og svetter vel kanskje mere enn tynne i varmen og selvfølgelig så må de få kle seg som de vil. Hvis du ikke tåler det så får du heller holde deg inne om sommeren!

*rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her trur eg ei grunnleggande misforståing bør oppklarast. Kvinner er ikkje utstillingsdokker med plikt til å ta seg ut. Innimellom går vi ut sjølv om vi er ustelte og stygge på håret. Kanskje vi går på butikken sjølv om vi er for magre eller tjukke eller har åreknutar og kviser.

Det vil sikkert forbause deg, men verken kvinner, menn eller ungar treng å kvalitetssikrast estetisk før dei sleppast laus i det offentlege rom.

Det er ingen siling IQ-messig heller, det er kanskje eit større problem.

Tiltredes! :))) *applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Sist jeg var på stranda, så jeg på en del folk at de tenkte nettopp det du skriver her. Og jeg fant ut at det jeg kom til å si om noen kastet en kommentar til meg er følgende:

Jeg blir i hvertfall ikke noe tynnere av å sitte inne og kope i sofaen, og er det så plagsomt for deg å se at jeg går lettkledt og kanskje til og med i badedrakt (oaaah), så SE EN ANNEN VEI!

Diskusjonen om viljestyrke er du ikke verdig til å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på stranda, så jeg på en del folk at de tenkte nettopp det du skriver her. Og jeg fant ut at det jeg kom til å si om noen kastet en kommentar til meg er følgende:

Jeg blir i hvertfall ikke noe tynnere av å sitte inne og kope i sofaen, og er det så plagsomt for deg å se at jeg går lettkledt og kanskje til og med i badedrakt (oaaah), så SE EN ANNEN VEI!

Diskusjonen om viljestyrke er du ikke verdig til å ta.

Viljestyrke? Det er iallefall noe disse feite kvinnfolka ikke har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Viljestyrke? Det er iallefall noe disse feite kvinnfolka ikke har!

Som sagt - den diskusjonen er du ikke verdig til å ta.

EOD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Jeg er feit.

Du er dum.

....jeg kan slanke meg!

MEN what I will when I will it....!

....og i mellomtiden gjør du best i å se hvor du går og trekke til deg øya, ellers kanskje jeg snur meg så kjapt at valkene mine klakker til deg i bakhodet. Tenk om cella di setter seg i bevegelse og lar deg oppdage at du ikke er helt perfekt du heller....

Jeg har det bra med meg selv, og har ikke tenkt å svette ihjel fordi du har dårlig smak! ;-)

Lukk øynene og ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg er feit.

Du er dum.

....jeg kan slanke meg!

MEN what I will when I will it....!

....og i mellomtiden gjør du best i å se hvor du går og trekke til deg øya, ellers kanskje jeg snur meg så kjapt at valkene mine klakker til deg i bakhodet. Tenk om cella di setter seg i bevegelse og lar deg oppdage at du ikke er helt perfekt du heller....

Jeg har det bra med meg selv, og har ikke tenkt å svette ihjel fordi du har dårlig smak! ;-)

Lukk øynene og ha en god dag!

Man svetter ikke ihjel i et langt luftig skjørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er feite kan slanke seg. Greit nok.

Men de som er dumme de forblir dumme, og kan aldri bli noe annet. Mye verre slit med sånne folk. Men det merker nok ikke du så mye til Huffoghuffoghuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjerringskinn

Man svetter ikke ihjel i et langt luftig skjørt!

Sant nok, men skjørt hjelper ikke mot gnissemerker på innsiden av lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg er feit.

Du er dum.

....jeg kan slanke meg!

MEN what I will when I will it....!

....og i mellomtiden gjør du best i å se hvor du går og trekke til deg øya, ellers kanskje jeg snur meg så kjapt at valkene mine klakker til deg i bakhodet. Tenk om cella di setter seg i bevegelse og lar deg oppdage at du ikke er helt perfekt du heller....

Jeg har det bra med meg selv, og har ikke tenkt å svette ihjel fordi du har dårlig smak! ;-)

Lukk øynene og ha en god dag!

Synes heller ikke det er noe pent med overvektige folk med korte shorts og valkene henger over knæra på dem. Greit nok at det er varmt, men det går da n å ha litt skam i livet! Man kan fint ta på seg et luftig skjørt til litt over kneet, eller et langt tynt skjørt..

Jeg synes sjøl jeg har lår som ikke er noe særlig, er ikke feit, men ikke syltynn heller.. Synes jeg har for mye valker og at det disser for mye til at jeg vil gå i shorts.

Det ER lov å se seg i spsilet før man går ut.. Vet at overvektige ikke kan noe for det (de fleste), men man kan prøve å kle seg etter kroppen sin og ikke som modeller når man veier 40 kg for mye. For feite folk i short ser helt jævli ut, og jeg blir kvalm av det.

Og jeg synes ikke det er nødvendig å gå å snu seg bort hele tida bare fordi feite folk må vise hele verden hvor mange valker de har og hvor lenge låra dems disser etter at de har stoppa å gå...

Og er man feit, og ikke vil/klarer å slanke seg - så greit! men for guds skyld kle dere etter kroppen, ikke drit dere ut og overlat litt ti fantasien.. Og det er bedre å være brun og frodig, enn bleikfeit! : )=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at feite damer ikke kan kle seg, og ikke har viljestyrke nok til å slanke seg.

Ja for dette tar vi seriøst. ALLE vet jo at feite damer er en egen rase, og at dårlig klessmak er det som preger denne rasen.

Skal du komme og kose litt med det brune flesket mitt, huffoghuff??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke det er noe pent med overvektige folk med korte shorts og valkene henger over knæra på dem. Greit nok at det er varmt, men det går da n å ha litt skam i livet! Man kan fint ta på seg et luftig skjørt til litt over kneet, eller et langt tynt skjørt..

Jeg synes sjøl jeg har lår som ikke er noe særlig, er ikke feit, men ikke syltynn heller.. Synes jeg har for mye valker og at det disser for mye til at jeg vil gå i shorts.

Det ER lov å se seg i spsilet før man går ut.. Vet at overvektige ikke kan noe for det (de fleste), men man kan prøve å kle seg etter kroppen sin og ikke som modeller når man veier 40 kg for mye. For feite folk i short ser helt jævli ut, og jeg blir kvalm av det.

Og jeg synes ikke det er nødvendig å gå å snu seg bort hele tida bare fordi feite folk må vise hele verden hvor mange valker de har og hvor lenge låra dems disser etter at de har stoppa å gå...

Og er man feit, og ikke vil/klarer å slanke seg - så greit! men for guds skyld kle dere etter kroppen, ikke drit dere ut og overlat litt ti fantasien.. Og det er bedre å være brun og frodig, enn bleikfeit! : )=

"Og det er bedre å være brun og frodig, enn bleikfeit! : )="

Bare fortell meg hvordan jeg skal bli brun og frodig med lange skjørt og dekkende overdeler.

Du har ikke mange problemer i verden du, hvis dette er nok til å få deg opphisset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men skjørt hjelper ikke mot gnissemerker på innsiden av lårene.

Små søte bukseskjørt er tingen..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Synes heller ikke det er noe pent med overvektige folk med korte shorts og valkene henger over knæra på dem. Greit nok at det er varmt, men det går da n å ha litt skam i livet! Man kan fint ta på seg et luftig skjørt til litt over kneet, eller et langt tynt skjørt..

Jeg synes sjøl jeg har lår som ikke er noe særlig, er ikke feit, men ikke syltynn heller.. Synes jeg har for mye valker og at det disser for mye til at jeg vil gå i shorts.

Det ER lov å se seg i spsilet før man går ut.. Vet at overvektige ikke kan noe for det (de fleste), men man kan prøve å kle seg etter kroppen sin og ikke som modeller når man veier 40 kg for mye. For feite folk i short ser helt jævli ut, og jeg blir kvalm av det.

Og jeg synes ikke det er nødvendig å gå å snu seg bort hele tida bare fordi feite folk må vise hele verden hvor mange valker de har og hvor lenge låra dems disser etter at de har stoppa å gå...

Og er man feit, og ikke vil/klarer å slanke seg - så greit! men for guds skyld kle dere etter kroppen, ikke drit dere ut og overlat litt ti fantasien.. Og det er bedre å være brun og frodig, enn bleikfeit! : )=

Haaaallllllooooo. Nå må du bremse litt frøken! Jeg er helt enig i at man bør kle seg etter forholdene og konsultere speilet før man går ut.

MEN: Det finnes en mellomting mellom minishorts og burka. Det finnes en mellomting mellom å la seg styre av andres meninger og å føle seg vel. Det finnes en mellomting mellom Naomi Campbell og feit. Mitt svar var til huffoguffoghuff som for å provosere mente at alt større enn Naomi skulle holde seg unna shortsen, så mye lar jeg meg ikke dirigere av andre og jeg er heller ikke 40 kg overvektig....neppe mer enn 30, hmmm eller var det 35 eller 37 ;-)

Og når det gjelder klær, har jeg inntrykk av at jo større størrelser, jo jævligere klær må man ta til takke med. Hvilken klesdesigner innbiller seg at damer i str over 44 er inderlig glad i striper og store prikker. Hvor mange luftige skjørt er det mulig å få tak i tror du?

Min mening er at det for mange kreves en viss selvtillit for å kaste fra seg sine beskyttende kilo. La oss få lov til å slippe å snike oss rundt hushjørnene iført fjelltelt, da blir det heller til at vi sitter hjemme og passer sofaen og det er ikke slankende.

For øvrig er det mange sylfider som tilsynelatende heller ikke har speil. Jeg lar det være deres problem, og konsentrerer meg om å løse mine.

Ha en riktig god dag, med eller uten shorts ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er for feite og andre er for tynne. Du burde dra nisselua langt ned i trynet så vi slipper å se det teite uttrykket ditt når de ikke perfekte dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...