Gå til innhold

Feite damer i shorts


Gjest Huffoguffoghuff

Anbefalte innlegg

Seg selv...

Feite mennesker er alltid i angrepsposisjon hvis noen sier noe om vekta deres.

er ikke det ganske så naturlig da? Det er da ekstremt uhøflig å kommentere andres utseende uansett!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    7

  • toci

    5

  • kie

    4

  • favn

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Huffoguffoghuff

er ikke det ganske så naturlig da? Det er da ekstremt uhøflig å kommentere andres utseende uansett!.

Da får de kle seg pent da, så man slipper å kommentere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest innlegget ditt og alle svarene du har fått nedover her.

Må si at jeg beundrer alle de flotte damene her som gjør som de vil og gjerne går i shorts selv om de har noen ekstra kilo.

Slik er ikke jeg. Jeg har alltid vært overvektig. Jeg har slanket meg omtrent hele livet og vet omtrent "alt" om kosthold. Det er ikke kunnskap det skorter på hos oss som har for mye. Heller ikke viljen. Vi ønsker oss vel alle en sunn kropp..

Det er faktisk svært mange grunner til overvekt, men det var ikke det jeg ville si.

Jeg har i alle år innrettet meg etter slikt som du sier. Det er mange som deg. Det merker man jo fort. Jeg hadde til og med en ektemann med slike meninger.

Og jeg har aldri provosert noen. Kledd i lange bukser og langermede skorter og gjerne jakke eller vest utenpå. Mørke farger selvsagt.

En gang håper jeg at jeg vil lykkes med slankingen. Jeg har tro på at jeg vil komme et godt stykke på vei denne gang, da jeg har stor nytte av et lavglykemisk kosthold.

Jeg har gått ned ca 22 kilo hittil, men det er altså over 100 kg igjen av meg ennå.

Denne sommeren kan jeg nok heller ikke vise meg på stranda. Der har jeg ikke vært på 20 år. Og jeg kan nok ikke bruke shorts...

Er det slik du vil ha det?

Hvor lett og tynn må jeg bli for å vise meg blant dere perfekte mennesker? Uten at dere blir kvalme av å se på meg altså?

Jeg bare spør....................... ?

Vet du hva? - brunt "spekk" er penere enn unnagjemt blekt "spekk" :-) Det har jeg funnet ut, så jeg TVINGER meg til å gå i lett tøy, enda jeg har lyst til å gjemme meg i sort og langt, jeg også. Usikkerheten sitter mest i hodet, det å vise for hele verden at,; Jøss er'a ikke perfekt? :-) Som om de ikke forstår at vi er overvektig når vi går i sort! *s*

Så om man starter i solarium og får et lite grunnlag, så er det abre å sette nesa i sky med det flesket en har. Et ansikt som smiler opp"veier" ofte en kropp som er for tynn eller tykk, - eller mangler noe.

....og nå får jeg vel kjeft av de som har lammelser i ansiktet og ikke KAN smile, -:-) Smil med øynene da vel! - for det er EKTE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får de kle seg pent da, så man slipper å kommentere dem.

Og igjen er smaken på klærne så forskjellig at om JEG kler meg pent, så syns DU det er stygt, og så MÅ du kommentere, liksom?

*ler av sånne duster som deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe helt annet når du er gravid da.. da er det naturlig at koppen eser ut og man får væske i kroppen. Er noe annet når man veier 100 kg hele tiden og ikke gjør noe med det + at man blotter fettet sitt for alle akkuratt som om det var delikat å se på.

Hva???? seriøst?

*rister på hodet*

Tenk på de som er så frekke at de blotter sine amputerte stumper du!, Eller de som på død og liv må sitte i samme restaurant som deg, ENDA de har kraftig eksem, -eller de som er så tynne at de ser ut som de skal knekke sammen, FREKKE FOLK! TENK å utsette stakkars Pricilla for slikt? Skamme seg skulle de!! :-)

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Nå har jeg lest innlegget ditt og alle svarene du har fått nedover her.

Må si at jeg beundrer alle de flotte damene her som gjør som de vil og gjerne går i shorts selv om de har noen ekstra kilo.

Slik er ikke jeg. Jeg har alltid vært overvektig. Jeg har slanket meg omtrent hele livet og vet omtrent "alt" om kosthold. Det er ikke kunnskap det skorter på hos oss som har for mye. Heller ikke viljen. Vi ønsker oss vel alle en sunn kropp..

Det er faktisk svært mange grunner til overvekt, men det var ikke det jeg ville si.

Jeg har i alle år innrettet meg etter slikt som du sier. Det er mange som deg. Det merker man jo fort. Jeg hadde til og med en ektemann med slike meninger.

Og jeg har aldri provosert noen. Kledd i lange bukser og langermede skorter og gjerne jakke eller vest utenpå. Mørke farger selvsagt.

En gang håper jeg at jeg vil lykkes med slankingen. Jeg har tro på at jeg vil komme et godt stykke på vei denne gang, da jeg har stor nytte av et lavglykemisk kosthold.

Jeg har gått ned ca 22 kilo hittil, men det er altså over 100 kg igjen av meg ennå.

Denne sommeren kan jeg nok heller ikke vise meg på stranda. Der har jeg ikke vært på 20 år. Og jeg kan nok ikke bruke shorts...

Er det slik du vil ha det?

Hvor lett og tynn må jeg bli for å vise meg blant dere perfekte mennesker? Uten at dere blir kvalme av å se på meg altså?

Jeg bare spør....................... ?

Gratulerer med vektnedgangen :-)

Er veldig enig med flisa, store mørke klede får ein nok til å kjenne seg meir bortgøymt, men alle ser jo kiloa likevel... Eg har mindre enn deg å dra på, men kunne godt gått ned 10-12 kilo (til). Siste året har eg gjeve blaffen, og kler meg i meir ettersitjande klede enn før, framhevar det eg er fornøyd med sjølv om nokre valkar kjem til syne samtidig. Dei tilbakemeldingane eg har fått frå menn (min eigen og eitpar nære kameratar eg veit snakkar sant...), er at dei synst det er så mykje flottare enn dei digre skjortene.

Prøv du, du er flottare enn du trur, nemleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka

Vet du hva? - brunt "spekk" er penere enn unnagjemt blekt "spekk" :-) Det har jeg funnet ut, så jeg TVINGER meg til å gå i lett tøy, enda jeg har lyst til å gjemme meg i sort og langt, jeg også. Usikkerheten sitter mest i hodet, det å vise for hele verden at,; Jøss er'a ikke perfekt? :-) Som om de ikke forstår at vi er overvektig når vi går i sort! *s*

Så om man starter i solarium og får et lite grunnlag, så er det abre å sette nesa i sky med det flesket en har. Et ansikt som smiler opp"veier" ofte en kropp som er for tynn eller tykk, - eller mangler noe.

....og nå får jeg vel kjeft av de som har lammelser i ansiktet og ikke KAN smile, -:-) Smil med øynene da vel! - for det er EKTE!

"....og nå får jeg vel kjeft av de som har lammelser i ansiktet og ikke KAN smile"

*LOL*, du har definitivt vore på DOL for lenge :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffoguffoghuff

Og igjen er smaken på klærne så forskjellig at om JEG kler meg pent, så syns DU det er stygt, og så MÅ du kommentere, liksom?

*ler av sånne duster som deg*

Er du feit og kler deg i shorts så vi ser knefettet disse synes jeg dte er stygt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv BIG IS BEAUTIFUL på H&M eller XLNT på KappAhl. Ingen tvinger feite mennesker til å handle på Spar Kjøp.

Og ingen tvinger dem heller til å kle på seg alt det BB-tullet som de har i SVART, GRÅTT, BRUNT....jaja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man så feit at låra setter seg fast i hverandre burde man seriøst prøve å få av noen kilo, da er det både helsefarlig, ubehagelig, sikkert tungt å dra på og ikke minst stygt.

Låra mine gnisser mot hverandre SELV når jeg er på idealvekten,- DERFOR shorts.

Alle er ikke hjulbeint serru! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du feit og kler deg i shorts så vi ser knefettet disse synes jeg dte er stygt ja.

ok! Men knefettet mitt VIL og SKAL jeg lufte i sommer - så får vi håpe du kan kjøpe deg noe syrenøytraliserende så du holder ut alle sure oppstøtt! :-)

Ønsker deg en riktig god og varm sommer med pene mennesker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......hvor dumt det er å se at såååå mange overvektige atter en gang går på et slikt innlegg fra en som helt åpenbart er ute etter kun å provosere.

De fleste som svarer her er de som har for mye å drasse på og det er når alt kommer til stykke de selv som er mest opptatt av det. Andre tenker ikke så veldig mye over det, men er mest opptatt av seg og sitt.

De påstår derimot at de er veldig fornøyd med seg selv osv. og at de som er tykke i hodet har et større problem. Jeg er ikke så sikker på hvem de prøver å overbevise, seg selv eller andre?

Det burde ikke være så jævla vanskelig å overbevise noen om at det er betraktelig verre å være tykk i hodet enn det er å se feit ut i shorts!

Rent bortsett fra om du er tykk i hodet da, selvfølgelig....da kan det selvfølgelig by på problemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Låra mine gnisser mot hverandre SELV når jeg er på idealvekten,- DERFOR shorts.

Alle er ikke hjulbeint serru! :-)

Er ikke hjulbeint jeg heller, ikke syltynn heller - men det gnisser ikke fordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veeeldig modent svart... Det var min kommentar til det.

Og for det andre går jeg aldri med shorts, og ikke er jeg syltynn heller - men ikke overvektig heller.

Jeg går ikke i trange topper, synes ikke det passer til kroppen min, så selv om jeg ikke er feit eller tynn så klarer jeg å kle meg etter kroppen min og det burde jagge meg feite folk klare også!

Det er ok å vise litt hud, man kan fortsatt være anstendig fordet, men overvektige mennesker kler ikke trange klær der det buler ut overalt.

Akkurat i denne saken, trenger du ikke å uttale deg om modenhet. Vi blir ikke enige, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Akkurat i denne saken, trenger du ikke å uttale deg om modenhet. Vi blir ikke enige, sånn er det bare.

Jeg er bare realistisk jeg, i motsettning til deg! Åpne kontor på Karl Johan.. Smart tenkt!

Hvis du synes fedme er sexy så greit for meg, men jeg kan banne på at 80% av norges befolkning synes det ser jævli ut - enten de er overvektige selv eller ikke.

Det er vel ingen som ønsker å være feite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare realistisk jeg, i motsettning til deg! Åpne kontor på Karl Johan.. Smart tenkt!

Hvis du synes fedme er sexy så greit for meg, men jeg kan banne på at 80% av norges befolkning synes det ser jævli ut - enten de er overvektige selv eller ikke.

Det er vel ingen som ønsker å være feite?

"Jeg er bare realistisk jeg, i motsettning til deg! Åpne kontor på Karl Johan.. Smart tenkt! "

-Hvor er du realistisk hen? Det med kontor på karl johan, var bare et forslag til hvordan du skulle klare å håndheve dine egne "retningslinjer" for hva som er rett og galt, stygt eller pent..

"Hvis du synes fedme er sexy så greit for meg"

-Hvor og når har jeg sagt at fedme er sexy? Er det dette "debatten" dreier seg om?

"men jeg kan banne på at 80% av norges befolkning synes det ser jævli ut - enten de er overvektige selv eller ikke."

-Det er sikkert sant. Men hva har dette med saken å gjøre?

"Det er vel ingen som ønsker å være feite?"

-Nei, det tror jeg da ikke, men igjen; hva har dette med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe helt annet når du er gravid da.. da er det naturlig at koppen eser ut og man får væske i kroppen. Er noe annet når man veier 100 kg hele tiden og ikke gjør noe med det + at man blotter fettet sitt for alle akkuratt som om det var delikat å se på.

Sorry, men det blir for teit!

Det er altså greit å vise seg frem dersom en ikke kan noe for at en er schtøgg, men ikke dersom det er ens egen feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feitmeg

"Jeg er bare realistisk jeg, i motsettning til deg! Åpne kontor på Karl Johan.. Smart tenkt! "

-Hvor er du realistisk hen? Det med kontor på karl johan, var bare et forslag til hvordan du skulle klare å håndheve dine egne "retningslinjer" for hva som er rett og galt, stygt eller pent..

"Hvis du synes fedme er sexy så greit for meg"

-Hvor og når har jeg sagt at fedme er sexy? Er det dette "debatten" dreier seg om?

"men jeg kan banne på at 80% av norges befolkning synes det ser jævli ut - enten de er overvektige selv eller ikke."

-Det er sikkert sant. Men hva har dette med saken å gjøre?

"Det er vel ingen som ønsker å være feite?"

-Nei, det tror jeg da ikke, men igjen; hva har dette med saken å gjøre?

Åhhh... har lyst til å pakke denne ufølsomme pricillafrøkna inn i 50 kg fett og tvinge henne ut til spott og spe. Og håpe at folk som henne selv virkelig håner og fordømmer henne. Og stenge henne inn i fettet i mange år, slik at hun kan føle smerten på egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva???? seriøst?

*rister på hodet*

Tenk på de som er så frekke at de blotter sine amputerte stumper du!, Eller de som på død og liv må sitte i samme restaurant som deg, ENDA de har kraftig eksem, -eller de som er så tynne at de ser ut som de skal knekke sammen, FREKKE FOLK! TENK å utsette stakkars Pricilla for slikt? Skamme seg skulle de!! :-)

*ler*

*smask*

Du er jammen god å ha i sånne tråder :-)

*ler med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...