Gjest Ny_gravid Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei Jeg har helt dilla på Vaniljesaus. Den deilige ferdig på pakke. Er denne fryktelig usunn? Hvor mange kalorier der der i den ca? Hvor mye fett? Bør jeg begrense inntaket mitt...? Forsøker, men det er jo så GODT !!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene3~dulcina Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 vaniljesaus 1dl = 150kcal rundt 12g fett kanskje mer, er ikke helt sikker, kanskje du kunne låne kaloritabellen på biblioteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Man skal vel unne seg litt når man er gravid? Og det er visst ikke uvanlig med diller. Tanten min åt Bergens tidende og gnagde på gummistøvler! ;D Et kostelig syn. Og ungene ble normale, de... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.