Gå til innhold

Kult at Frankrike røyk ut!!! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo galskap å si at Danmark ikke har et spesielt godt lag. Dette er outsider nummer 1 til gullet i år!

De har få, om noen, stjernespillere på laget, men det at spillerne ikke er kjendiser i Becham og Cantona-størrelse, vil overhodet ikke si at de ikke har et utrolig godt lag.

Men det er klart at det var godt å få sendt Frankrike hjem idag.

Det er jo galskap å si at Danmark ikke har et spesielt godt lag. Dette er outsider nummer 1 til gullet i år!

De har få, om noen, stjernespillere på laget, men det at spillerne ikke er kjendiser i Becham og Cantona-størrelse, vil overhodet ikke si at de ikke har et utrolig godt lag.

Jeg har litt forkjærlighet for Danmark. Men laget var vel litt mer fargerikt før med Laudrup-brødrene og Brian Elkjær på laget. De husker kanskje ikke du? De kunne være ganske så eksplosive, det liker jeg.

Annonse

Jeg har litt forkjærlighet for Danmark. Men laget var vel litt mer fargerikt før med Laudrup-brødrene og Brian Elkjær på laget. De husker kanskje ikke du? De kunne være ganske så eksplosive, det liker jeg.

Joa, det er klart jeg husker dem, for ikke å snakke om deres keeper, som også var den beste i verden på den tiden.

Men dagens danske lag er ungt, og de imponerer stort for tiden.

Jeg ser ikke bortifra at disse gutta kan nå like langt nå som den gangen Danmark hadde disse stjernene på laget.

Joa, det er klart jeg husker dem, for ikke å snakke om deres keeper, som også var den beste i verden på den tiden.

Men dagens danske lag er ungt, og de imponerer stort for tiden.

Jeg ser ikke bortifra at disse gutta kan nå like langt nå som den gangen Danmark hadde disse stjernene på laget.

Pokker, hva heter den keeperen igjen? Og hvilket engelsk lag spilte han på? Har jernteppe. Jeg husker godt hvordan han ser ut.

Pokker, hva heter den keeperen igjen? Og hvilket engelsk lag spilte han på? Har jernteppe. Jeg husker godt hvordan han ser ut.

Peter Schmickel... Faen, nå sliter jeg med hvordan etternavnet skrives og det var derfor jeg ikke skrev det i forige innlegg :)

Han spilte på ManU.

Annonse

Nei, det synes jeg ikke. At VM-sluttspillet skal renskes for geniale fotballspillere og fylles med inkompente dommere er ikke bra. Frankrike har, i tillegg til å ha hatt uflaks, også vært offer for elendige dommeravgjørelser. Danmarks 2-0 skoring er intet annet enn en skandale.

Syntes ikke det var så kult, jeg. Hadde håpet at de skulle gå videre, og kanskje imponere mer utover i turneringen.

Det var vel noe av det samme Italia gjorde i -82, startet meeget svakt, for til slutt å vinne hele VM. (Om jeg husker riktig...)

Uansett var det gøy at Danmark gikk videre. Selv om de ikke har noen store profiler på laget akkurat nå, så kan de da virkelig spille fotball. Bedre defensive var de også i dag, så dette er fullt fortjent.

Nå gleder jeg meg stort til fortsettelsen, både morgendagen og resten av turneringen :-)

På den tiden var det vel fremdeles Peter 'Den Store' Schmeichel som voktet buret?

Verdens beste keeper gjennom tidene - ved siden av Dino Zoff (Italia på 80-tallet)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...