Gjest frysepinn Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg fryser og fryser, tror det er fordi jeg har hatt SF i ti år, og antagelig har lavt stoffskifte eller lignende. Har ikke SF nå, men spiser normalt, kanskje litt mindre. Er 168/58. Har noen noen forslag til hva jeg kan gjøre for å fryse mindre? Er grusomt å sitte med to gensere på seg i denne varmen. Er skikkelig flaut........... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frysepinn Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Glemte å si at jeg trener, og spiser mange små måltider, så har prøvd de tricksene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Glemte å si at jeg trener, og spiser mange små måltider, så har prøvd de tricksene Ta en tur til legen og få målt fritt tyroksin og TSH. Er du hypothyreot vil du fryse lettere, og med medikamenter kan det ordnes! Er du sikker på du får i deg nok mat? Er dette et problem du alltid har, eller er det bare nå? En infeksjon med litt feber kan også gjøre at man fryser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ta en tur til legen og få målt fritt tyroksin og TSH. Er du hypothyreot vil du fryse lettere, og med medikamenter kan det ordnes! Er du sikker på du får i deg nok mat? Er dette et problem du alltid har, eller er det bare nå? En infeksjon med litt feber kan også gjøre at man fryser. Hvis man går ned i vekt, fryser man naturlig mye. og det hjelper ikke uansett hvor mye man kler på seg eller varmer opp stua. (snakker av egen erfaring) Dette gir seg etterhvert. Det kan også hende du drikker for lite vann. Drikk helst 2-3 liter om dagen, ellers kan du bli kald på fingre, nese, føtter osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frysepinn Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Ta en tur til legen og få målt fritt tyroksin og TSH. Er du hypothyreot vil du fryse lettere, og med medikamenter kan det ordnes! Er du sikker på du får i deg nok mat? Er dette et problem du alltid har, eller er det bare nå? En infeksjon med litt feber kan også gjøre at man fryser. Ja, det er et problem jeg alltid har - har vært sånn i flere år. Er fryktelig kjedelig. Flaut å få kommentarer på det, og ikke så koselig å alltid være iskald på hendene når jeg skal hilse på noen eller ta på noen. Takk for tips!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.