Gå til innhold

Fryser og fryser

Gjest frysepinn

Anbefalte innlegg

Gjest frysepinn

Jeg fryser og fryser, tror det er fordi jeg har hatt SF i ti år, og antagelig har lavt stoffskifte eller lignende. Har ikke SF nå, men spiser normalt, kanskje litt mindre. Er 168/58.

Har noen noen forslag til hva jeg kan gjøre for å fryse mindre? Er grusomt å sitte med to gensere på seg i denne varmen. Er skikkelig flaut...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg trener, og spiser mange små måltider, så har prøvd de tricksene :)

Ta en tur til legen og få målt fritt tyroksin og TSH. Er du hypothyreot vil du fryse lettere, og med medikamenter kan det ordnes! Er du sikker på du får i deg nok mat? Er dette et problem du alltid har, eller er det bare nå? En infeksjon med litt feber kan også gjøre at man fryser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Ta en tur til legen og få målt fritt tyroksin og TSH. Er du hypothyreot vil du fryse lettere, og med medikamenter kan det ordnes! Er du sikker på du får i deg nok mat? Er dette et problem du alltid har, eller er det bare nå? En infeksjon med litt feber kan også gjøre at man fryser.

Hvis man går ned i vekt, fryser man naturlig mye. og det hjelper ikke uansett hvor mye man kler på seg eller varmer opp stua. (snakker av egen erfaring) Dette gir seg etterhvert. Det kan også hende du drikker for lite vann. Drikk helst 2-3 liter om dagen, ellers kan du bli kald på fingre, nese, føtter osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frysepinn

Ja, det er et problem jeg alltid har - har vært sånn i flere år. Er fryktelig kjedelig. Flaut å få kommentarer på det, og ikke så koselig å alltid være iskald på hendene når jeg skal hilse på noen eller ta på noen. :(

Takk for tips!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...