Gå til innhold

"baby baby i love you" (BIRDIE oxo)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er det mulig å sende den til e-posten din?

jeg har bredbånd så det går greit for meg!

liker ikke programmer med spyware jeg.

har du hørt på sangene og VET at det er en mann sin synger "baby baby i love you" i ref? laster ned de når jeg kommer over.. står på vent på en, typisk

Annonse

Gjest Espen

liker ikke programmer med spyware jeg.

har du hørt på sangene og VET at det er en mann sin synger "baby baby i love you" i ref? laster ned de når jeg kommer over.. står på vent på en, typisk

terry cashman - Baby Baby I Love You

808 kb ikke cd-kvalitet men jeg kan sende den til deg!

MPEG 2.0 layer 3 32kbit, 22050Hz Mono

Gjest sussi

Heisann :-))

Nå har iallefall jeg fått en sang på hjernen.......... Vet ikke hva den heter men det er noe sånt som

(første linje husker jeg ikke)

girl you`re breaking my heart i two,

cause I never wanna see you sad girl,

don`t be a bad girl.

If you wanna leave, take good care

Hope you find a lot of nice friends out there

course I never wanna see you sad

girl.........etc

Oh baby baby I love you

Always remember me, with a smile girl.

Oh baby baby it`s a wide world.............................................................

Den sangen jeg tenker på en noe sånt i den duren. Men jeg husker ikke hvem det er som synger...... søren og!! Men kanskje det er den sangen og du kommer et skritt videre?

Lykke til

mvh

Heisann :-))

Nå har iallefall jeg fått en sang på hjernen.......... Vet ikke hva den heter men det er noe sånt som

(første linje husker jeg ikke)

girl you`re breaking my heart i two,

cause I never wanna see you sad girl,

don`t be a bad girl.

If you wanna leave, take good care

Hope you find a lot of nice friends out there

course I never wanna see you sad

girl.........etc

Oh baby baby I love you

Always remember me, with a smile girl.

Oh baby baby it`s a wide world.............................................................

Den sangen jeg tenker på en noe sånt i den duren. Men jeg husker ikke hvem det er som synger...... søren og!! Men kanskje det er den sangen og du kommer et skritt videre?

Lykke til

mvh

Det er ikke den - det eliminerte vi allerede i første runde. Den du tenker på heter "Wild world" (ikke wide), og er originalt med Cat Stevens.

Gjest sussi

Det er ikke den - det eliminerte vi allerede i første runde. Den du tenker på heter "Wild world" (ikke wide), og er originalt med Cat Stevens.

Ja, der ser du. Så feil kan man ta :-))

Men tipp hvem som har sunget på den sangen siden i går da.................

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...