Gedo1365380169 Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg har gått på den i snart to uker og lurer på om det er noen andre her som bruker den. Kunne du eventuelt tenke deg å dele litt erfaringer og oppmuntringer ? Det er jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashild Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Har du gått ned mye? Smaker den godt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gedo1365380169 Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Har du gått ned mye? Smaker den godt? Sjokoladen smaker godt, det er den eneste jeg liker- Jeg har gått ned 6 kg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 På to og en halv ukes ren kur gikk jeg ned drøyt fire kilo - eller en buksestørrelse. Det holdt et godt stykke ut i svangerskapet.. ;o) (ble gravid ca en uke etter at jeg gikk av kuren) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gullet Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Sjokoladen smaker godt, det er den eneste jeg liker- Jeg har gått ned 6 kg Så mye, det er jo kjempe bra, men har dere spist noe utenom eller har dere bare gått på shake eller suppe.Hvor mange måltider har dere tatt pr. dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gedo1365380169 Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Så mye, det er jo kjempe bra, men har dere spist noe utenom eller har dere bare gått på shake eller suppe.Hvor mange måltider har dere tatt pr. dag? Jeg har tatt tre shaker hver dag, og drukket masse vann og tab extra. I tillegg har jeg spist en gang i uken. Da har jeg spist et rundstykke og et middagsmåltid( hamburger) I dag er d to uker siden jeg startet og har gått ned 7 kg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.