rattamahatta Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Har slitt med beinhinnebetennelse siden februar d.å. Dette oppsto paradoksalt nok da jeg byttet joggesko, nettopp for å unngå skader. Trener boksing, styrketrening og inntil dette oppstod, løping. Har vært hos lege, der jeg fikk betennelsesdempende tabletter, samt salve til å smøre på utsiden av leggen. Dette hjalp ikke nevneverdig. Betennelsen har vist seg å være forholdsvis standhaftig. I perioder har det virket som om den er borte, bare for å returnere, når jeg blir lurt til å belaste beinet igjen. Hva bør jeg gjøre? Betennelsen sitter på yttersiden av leggbeinet på høyre fot. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt23 Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 hei, jeg har ogsaa värt plaget med beinhinnebetennelse. Det som hjalp meg var aa trene paa forskjellige underlag og variere sko. Men det som hjalp best var fotbad. En varm bötte og en kald. Dette öker sirkulasjonen i beinet. god bedring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krank jente Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei. Jeg har ikke noe svar på det med beinhinnebetennelse. Jeg har fått samme diagnose av en veldig dyktig kiropraktor, og han sa at det var ikke noe behandling for det. Jeg har også slitt siden feb. Er grundig lei. Jeg har det under fotene så det er et helvete.Har gått på krykker nå i snart to måneder i håp om at det skal avlaste litt, men har ikke fått ønsket resultat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gut181365380356 Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 hei, jeg har ogsaa värt plaget med beinhinnebetennelse. Det som hjalp meg var aa trene paa forskjellige underlag og variere sko. Men det som hjalp best var fotbad. En varm bötte og en kald. Dette öker sirkulasjonen i beinet. god bedring Er aktiv løper og har hatt mye beinhinnebetennelser opp gjennom åra.Nå er jeg imidlertidig fritatt fra plagene på grunn av at jeg har trent tåhev hver kveld siste to - tre åra. Tåhev bygger opp musklaturen i leggen og rundt beinhinna. Med det forebyggende mot betennelse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.