Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg "endelig" fått oppleve et dildo-party, og det var i grunn en selsom opplevelse!

9 jenter, mer eller mindre edru rundt et dekket bord. Og jeg skal jammen si det var dekket. Sorte og hvite dildoer, vibratorer med velklingende navn som Blue Dolphin og Red Delight, masasje olje med madel-, jordbær- eller sjokladesmak. Penis-pasta, latex klær osv osv. Sortimentet var upåklagelig, og det var jo helt greit i og for seg, det var settingen jeg reagerte på. Anser meg selv som både frisinnet, åpen og til tider hemningsløs. Men ærlig talt, dette ble jo bare pinlig latterlig. Her skulle liksom alt være så fordømt naturlig, det surret, summet og vibrerte rundt bordet til den store gullmedaljen. Konsistens, material, erfaring, lengde, tykkelse og støy ble diskutert. Det hele toppet seg da den ene holdt opp en av bestselgerne og ropte "gud så naturtro!!!!!"

Ikke vet jeg hvordan din erfaring er......men jeg har enda til gode å se en marmorfarget pikk med kulelager og mørk blå roterende tupp påmontert en plastikk delfin halvveis ned på skafte, som attpå til sier zuuuuuum i tre forskjellige toner......var kommentaren som bare måtte komme fra meg, etterfulgt av rå latter.......jeg var den eneste som lo;-)

Men altså, spørsmålet er.......er jeg prippen når jeg sier takke meg til www.cupido.no stille og rolig i min egen stue fremfor dette her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

11

• nick

8

• conan

7

• Zirine

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ah, illusjonen som brast! Jeg har alltid sett for meg full utproevning paa saanne parties. Nedtur!

Utprøving gjør en alene eller sammen med partneren.....det er vel det som gjør sånne kjøpe forhåpentligvis til en opptur;-)

Når det er sagt, så har jeg hørt om gutter som har hatt sånne party`s......kunne det være noe for deg kanskje?

Jacob, Grip, SDD og Conan hadde helt sikkert stillt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/#findComment-251458
Del på andre sider

Utprøving gjør en alene eller sammen med partneren.....det er vel det som gjør sånne kjøpe forhåpentligvis til en opptur;-)

Når det er sagt, så har jeg hørt om gutter som har hatt sånne party`s......kunne det være noe for deg kanskje?

Jacob, Grip, SDD og Conan hadde helt sikkert stillt!

Jeg tror nok heller vi burde hatt et avstøpings-dildo-party for å få laget orginalene til senere salgsuksesser på fremtidige dildoparties. Det å ha opphavsretten til slike enorme (bokstavelig talt) verdier, er jo den mest komfortable måten å bli rik på...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/#findComment-251465
Del på andre sider

Jeg tror nok heller vi burde hatt et avstøpings-dildo-party for å få laget orginalene til senere salgsuksesser på fremtidige dildoparties. Det å ha opphavsretten til slike enorme (bokstavelig talt) verdier, er jo den mest komfortable måten å bli rik på...

....bare om den er utstyrt med delfin og kulelager.....vi blir bortskjemte serru;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/#findComment-251470
Del på andre sider

....bare om den er utstyrt med delfin og kulelager.....vi blir bortskjemte serru;-)

Div. produktforbedringsforslag:

1) Høyspenningsdrift. Litt dyrt og komplisert, men gudameg for en effekt...BZZZZZZ-BURRRRR

2) Det er med flere forskjellige parykker, slik at man kan få den hårfargen man vil. Lionn kan ti og med få med rødskjær. I De Luxe utgaven, kan man sende inn håret fra partneren sin, for påmontering på fabrikken.

3) Lotteri. Hvert produkt er også et lodd, og for hvert 1000. produkt som selges, trekkes en heldig vinner som får møte opphavsmannen in natura på en spesiell drømmedate.

4) Innlagt, immitert sprut m/stønning og variabelt trykk og væskemengede etter eget ønske. (NB. Kan også brukes som klyster, og vi regner med at denne modellen blir en salgsuksess blandt de homofile og pensjonister med treg mage..)

5) Radiofjernkontroll med alarm og "finn meg"-funksjon. Trykk på knappen og juster vibrasjonen, sprut, lyd- alt du ønsker, tyverialarm som utløses dersom noen beveger på den, og plystrelyd og blinkende lys dersom du har vansker med å finne den i håndvesken, nattbordskuffen eller i mørket.

6) Kjørecomputer og "hjemme-service avtale". Registerer antall vibreringer, kjørelengde, driftstid, antall orgasmer, gjennomsnittlig tid til orgasme mv. og sier fra når det er nødvendig med service og bytte av slitedeler. Vår servicemann dukker opp innen 12 timer hvor som helst innen Norges grenser.

Det kommer flere tilbud etterhvert som fantasiens grenser sprenges....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/#findComment-251481
Del på andre sider

Annonse

1) Høyspenningsdrift. Litt dyrt og komplisert, men gudameg for en effekt...BZZZZZZ-BURRRRR

2) Det er med flere forskjellige parykker, slik at man kan få den hårfargen man vil. Lionn kan ti og med få med rødskjær. I De Luxe utgaven, kan man sende inn håret fra partneren sin, for påmontering på fabrikken.

3) Lotteri. Hvert produkt er også et lodd, og for hvert 1000. produkt som selges, trekkes en heldig vinner som får møte opphavsmannen in natura på en spesiell drømmedate.

4) Innlagt, immitert sprut m/stønning og variabelt trykk og væskemengede etter eget ønske. (NB. Kan også brukes som klyster, og vi regner med at denne modellen blir en salgsuksess blandt de homofile og pensjonister med treg mage..)

5) Radiofjernkontroll med alarm og "finn meg"-funksjon. Trykk på knappen og juster vibrasjonen, sprut, lyd- alt du ønsker, tyverialarm som utløses dersom noen beveger på den, og plystrelyd og blinkende lys dersom du har vansker med å finne den i håndvesken, nattbordskuffen eller i mørket.

6) Kjørecomputer og "hjemme-service avtale". Registerer antall vibreringer, kjørelengde, driftstid, antall orgasmer, gjennomsnittlig tid til orgasme mv. og sier fra når det er nødvendig med service og bytte av slitedeler. Vår servicemann dukker opp innen 12 timer hvor som helst innen Norges grenser.

....fåes den i svart?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/#findComment-251487
Del på andre sider

Naa kunne jeg trengt aa spe paa med litt grunker etter et katastrofalt daarlig VM (for meg), men aa avstoepe kronjuvelene tror jeg at jeg avstaar fra. Kan vaere godt aa ha noe i, eh, baklomma, til virkelig trange tider. Dvs, dersom gyrken foretar avstoepningen, saa kommer jeg selvfoelgelig. Da er millionene sikret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/#findComment-251488
Del på andre sider

Tar du imot bestilling?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/#findComment-251492
Del på andre sider

Naa kunne jeg trengt aa spe paa med litt grunker etter et katastrofalt daarlig VM (for meg), men aa avstoepe kronjuvelene tror jeg at jeg avstaar fra. Kan vaere godt aa ha noe i, eh, baklomma, til virkelig trange tider. Dvs, dersom gyrken foretar avstoepningen, saa kommer jeg selvfoelgelig. Da er millionene sikret.

Hvorfor skriver du så rart?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58908-dildo-party/#findComment-251493
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...