Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei! Er det mulig å "bli mindre" av hard trening med vekter? Forutsetningen er jo da at jeg spiser endel mindre enn hva jeg forbruker... For muskelmassen kan vel ikke øke så mye hvis kroppen ikke får nok kalorier? Så hvordan vil kroppen reagere ved hard vekttrening og lite mat,vil den forbrenne fett og muskelmassen forbli på samme nivå? Håper noen kan gi meg svar på dette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Siden musklene er kroppens kraftstasjoner - det er der forbreninnga i all hovedsak skjer - så er det fullt mulig å bli mindre (og fastere!) med vekttrening. Du må ta i, da - ikke drive sånn dilletrening med femten-tjue repetisjoner... Du vil imidlertid antagelig oppleve å veie mer i antall kilo, men det er fordi massetettheten er større i muskelvev enn i fettvev! Lykke til! )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.