Gå til innhold

Bananmilkshake.....

Anbefalte innlegg

Dere er vriene beist ganske ofte dere syns jeg ihvertfall! For det første så nekter dere plent å ha igjen dolokket etter dere har vært der. Dere er brautende, dere hører ikke på hva vi jentene sier til dere, snapper bare opp enkeltord som dere forbinder med sex, noe som tilslutt leder til at dere prøver dere på en som oftest klossete måte.Når vi jenter da sier "åå, du hører jo aldri etter!Du tenker bare på en ting!!", så blir dere furtne og tenker "hun ledet meg til det da den kjerringa..", og da hører dere ihvertfall ikke etter lengere! Poenget mitt med dette var å si at det er utrlolig vanskelig å få dere til å følge med på alvorlige samtaler:)

Jeg kunne ha forsatt i en evighet, men er redd for å såre din mannlige stolthet! Har jo et hjerte jeg også!

;)

Det med dolokket har du nok rett i, men jeg fatter ikke problemer. Hvorfor skal det være igjen? Og der er vi inne på at dere lager problemer ut av ingenting, snarere enn at vi ikke lukker det :)

Det med at vi bare lytter til ting som har med sex og gjøre, det stemmer i hvertfall ikke for meg. Faktisk få får jeg stadig høre at jeg er en veldig god lytter.

Her inne tror selvsagt alle at det eneste som står i hue på meg er sex, men det er selvsagt bullshit, og har vel mer blitt en imageting.

Hvis du kunne holdt på i det uendelige må du komme på bedre ting enn de kritikkene du her kom med. Det er trossalt fortsatt, utvilsomt, 1 - 0 til meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252238
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Det med dolokket har du nok rett i, men jeg fatter ikke problemer. Hvorfor skal det være igjen? Og der er vi inne på at dere lager problemer ut av ingenting, snarere enn at vi ikke lukker det :)

Det med at vi bare lytter til ting som har med sex og gjøre, det stemmer i hvertfall ikke for meg. Faktisk få får jeg stadig høre at jeg er en veldig god lytter.

Her inne tror selvsagt alle at det eneste som står i hue på meg er sex, men det er selvsagt bullshit, og har vel mer blitt en imageting.

Hvis du kunne holdt på i det uendelige må du komme på bedre ting enn de kritikkene du her kom med. Det er trossalt fortsatt, utvilsomt, 1 - 0 til meg :)

Jeg får ikke hysterisk anfall av et åpent dolokk, men det er bare en typisk ting å "ta" dere gutta på hvis du skjønner.

Flott at du er en god lytter, men det finnes ikke mange av dem tror jeg...eller det gjør det jo egentlig...guttevennene mine er ihvertfall utrlig flinke lyttere..

Jeg sier ikke at du tenker på sex, men gutter generellt! Det må du vel være litt enig i..? Men uansett så var eksempelet bare en overdrivelse, dere er tross alt ikke så ille:)

Nei, jeg er trøtt å akkurat nå klarer jeg egentlig ikke å finne så mange feil ved dere gutta, selv om jeg prøver å tenke hardt...

Jeg gir meg, du vinner for denne gangen også pga min irriterende mangel på tankeevne.....arggghh..2-0 til SDD:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252253
Del på andre sider

Jeg får ikke hysterisk anfall av et åpent dolokk, men det er bare en typisk ting å "ta" dere gutta på hvis du skjønner.

Flott at du er en god lytter, men det finnes ikke mange av dem tror jeg...eller det gjør det jo egentlig...guttevennene mine er ihvertfall utrlig flinke lyttere..

Jeg sier ikke at du tenker på sex, men gutter generellt! Det må du vel være litt enig i..? Men uansett så var eksempelet bare en overdrivelse, dere er tross alt ikke så ille:)

Nei, jeg er trøtt å akkurat nå klarer jeg egentlig ikke å finne så mange feil ved dere gutta, selv om jeg prøver å tenke hardt...

Jeg gir meg, du vinner for denne gangen også pga min irriterende mangel på tankeevne.....arggghh..2-0 til SDD:)

Det ble vel egentlig bare 1 - 0, men 2 er greit dte også :)

Joa, vi tenker på sex. Jeg gjør i hvertfall det, men ikke så ille at vi ikke lytter når det snakkes om andre ting.

Men nå kan jeg selvsagt ikke snakke for andre gutter, men selv liker jeg å lytte dersom en venninne/kjæreste har noe å si, og jeg våkner ikke opp bare når hun sier noe som kan tolkes i sexuell retning :)

Selv om det selvsagt er noe man ofte tenker på! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252257
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det ble vel egentlig bare 1 - 0, men 2 er greit dte også :)

Joa, vi tenker på sex. Jeg gjør i hvertfall det, men ikke så ille at vi ikke lytter når det snakkes om andre ting.

Men nå kan jeg selvsagt ikke snakke for andre gutter, men selv liker jeg å lytte dersom en venninne/kjæreste har noe å si, og jeg våkner ikke opp bare når hun sier noe som kan tolkes i sexuell retning :)

Selv om det selvsagt er noe man ofte tenker på! :)

Jeg er sikker på at jenter tenker like mye på sex som gutter, men det er bare det at vi klarer å skjule det litt mer.Gutter er litt mer vågale der, og er ikke redde for å vise at de blir kåte. Dette er selvsagt veldig individuellt, men jeg tror det ligger noe i det!

Jeg personlig liker gutter som ikke er redde for å vise at de tenker på sex, liker kåte gutter , fordi jeg elsker sex enkelt og greit! Og er man ikke kåt så blir det ikke sex, og det er ikke bra!Jeg sier ikke at jeg blir tent av personer som går rundt å er kåte.Men en sexfiksert kjæreste ser jeg på som alt annet enn negativt!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252265
Del på andre sider

Jeg er sikker på at jenter tenker like mye på sex som gutter, men det er bare det at vi klarer å skjule det litt mer.Gutter er litt mer vågale der, og er ikke redde for å vise at de blir kåte. Dette er selvsagt veldig individuellt, men jeg tror det ligger noe i det!

Jeg personlig liker gutter som ikke er redde for å vise at de tenker på sex, liker kåte gutter , fordi jeg elsker sex enkelt og greit! Og er man ikke kåt så blir det ikke sex, og det er ikke bra!Jeg sier ikke at jeg blir tent av personer som går rundt å er kåte.Men en sexfiksert kjæreste ser jeg på som alt annet enn negativt!:)

En sexfiksert kjæreste er selvsagt ikke å forrakte, men nå er jeg kanskje noe sexfiksert selv.

Men ikke så ille som før, overlever lissom som singel uten sex en periode, mens det tidligere var skikkelig nedtur...

Men det er jo forsåvidt bra, da stresser man ikke.

Jeg er ikke sååå veldig vågal, i hvertfall ikke sånn i forhold til folk jeg ikke kjenner. Liker vel at damene tar initiativet, mye enklere sånn! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252267
Del på andre sider

Tanya1365380060

En sexfiksert kjæreste er selvsagt ikke å forrakte, men nå er jeg kanskje noe sexfiksert selv.

Men ikke så ille som før, overlever lissom som singel uten sex en periode, mens det tidligere var skikkelig nedtur...

Men det er jo forsåvidt bra, da stresser man ikke.

Jeg er ikke sååå veldig vågal, i hvertfall ikke sånn i forhold til folk jeg ikke kjenner. Liker vel at damene tar initiativet, mye enklere sånn! :)

Jeg liker heller ikke å ta initiativet ovenfor mennesker jeg ikke kjenner, men ovenfor de jeg kjenner litt, er jeg ikke akkurat tilbakeholden. Men jeg hater å ta det første skrittet mot å bli kjent med personer jeg ikke kjenner, men har lyst til å kjenne..

Jeg klarer meg ikke så veldig lenge uten sex, blir bare rastløs og stresset, men jeg overlever slike perioder også..:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252273
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker heller ikke å ta initiativet ovenfor mennesker jeg ikke kjenner, men ovenfor de jeg kjenner litt, er jeg ikke akkurat tilbakeholden. Men jeg hater å ta det første skrittet mot å bli kjent med personer jeg ikke kjenner, men har lyst til å kjenne..

Jeg klarer meg ikke så veldig lenge uten sex, blir bare rastløs og stresset, men jeg overlever slike perioder også..:)

Man overlever det meste, og akkurat nå overlever jeg helt greit! :)

Nei, det å bli kjent med nye kan være litt mas, i hvertfall det å skulle ta initiativet om man vil noe mer.

Redd for å få nei, osv....

Men etterhvert går jo sånt også rimelig på skinner :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252274
Del på andre sider

Tanya1365380060

Man overlever det meste, og akkurat nå overlever jeg helt greit! :)

Nei, det å bli kjent med nye kan være litt mas, i hvertfall det å skulle ta initiativet om man vil noe mer.

Redd for å få nei, osv....

Men etterhvert går jo sånt også rimelig på skinner :)

Ja, redselen for å få nei er ekkel!De fleste syns vel dette, og derfor syns jeg at hvis man skal avvise folk, så bør man prøve å gjøre det på en grei måte sånn at ingen blir såret, syns man må få lov å prøve seg på noen man liker, uten å få et slag i ansiktet.

Med mindre personen er altfor innpåsliten, det har ikke jeg tålmodighet til ihvertfall!Da er snillheten min oppbrukt!

Men man bør ta sjanser hvis man føler for det!Selv om det er ekkelt å få nei, så er det tross alt det verste som kan skje, og det er da ikke SÅ ille at det ikke er verd å prøve?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252279
Del på andre sider

Ja, redselen for å få nei er ekkel!De fleste syns vel dette, og derfor syns jeg at hvis man skal avvise folk, så bør man prøve å gjøre det på en grei måte sånn at ingen blir såret, syns man må få lov å prøve seg på noen man liker, uten å få et slag i ansiktet.

Med mindre personen er altfor innpåsliten, det har ikke jeg tålmodighet til ihvertfall!Da er snillheten min oppbrukt!

Men man bør ta sjanser hvis man føler for det!Selv om det er ekkelt å få nei, så er det tross alt det verste som kan skje, og det er da ikke SÅ ille at det ikke er verd å prøve?

Nei, man overlever da ett nei eller ti, så det er intet problem :)

Som sagt: "bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort".

Det viktige er å ikke stresse, så går vel ting av seg selv.

Det er trivsel å være singel på sommeren, så jeg skal ikke stresse på en stund :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59003-bananmilkshake/page/2/#findComment-252280
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...