Gå til innhold

Herreguuuud som jeg sliter :o/

Anbefalte innlegg

Nå må det vel ha skjedd et eller annet her. Jeg driver og lager noen linkesider på hjemmesida mi, og laster ned logoer etc. som skal markere linken til de eksterne sidene. Tidligere, når jeg klikket på Save picture as.., så fikk jeg standardvalgene .gif eller .jpg-format - fair enough. Plutselig har ALLE logoer og bilder jeg vil lagre fått formatet .bmp - jeg kan ikke skjønne at det er tilfelle at de virkelig har dette formatet originalt. Temmelig pussig, i så fall, at jeg bare finner .bmp-grafikk om kvelden, når jeg har funnet .gif og .jpg hele resten av dagen..?

Men det hadde i alle tilfelle ikke vært noen big deal, hadde det ikke vært for at hjemmesidegeneratoren min (FPExpress) nekter å lagre .bmp-grafikk..! ("Do you want to save blablabla in a file?") Jeg må hele tida innom Widows Utforsker, åpne sida i Notepad og manuelt sette inn bildeadressen - eller innom et bildebehandlingsprogram for å endre formatet.. Pes. :o(

Noen innstillinger jeg har mulighet for å rette på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59030-herreguuuud-som-jeg-sliter-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...