Gå til innhold

Fisen min lukter vond....fins det kur?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

hallo dr. Online

Er det mulig å ordne dette problemet? Det er særlig flau når jeg er på besøk hos andre og etter en tur på deres toalett....så stinker det som h****te. ekstrem hjelp trenges. er det noe med maten? luften (vær mer ute)? defekt tarmer? dårlig fordøyelses system?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59038-fisen-min-lukter-vondfins-det-kur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kompis hadde dette problemet, og en gang i tredje klasse på videregående hadde lærerne sett seg lei på hans stadige utløp for tarmspreng.

Han fikk derfor et skriftlig brev fra undervisningsinspektøren, undertegnet av rektor og gode greier, og "tiltalen" lød på "overlagt gassangrep" mot lærerne.

Jeg syntes det var en artig formulering på hans stadige fise-tendenser.

Noen gassangrep lukter vondere enn andre, og det går nok mest på ditt kosthold.

Gjest anonym

En kompis hadde dette problemet, og en gang i tredje klasse på videregående hadde lærerne sett seg lei på hans stadige utløp for tarmspreng.

Han fikk derfor et skriftlig brev fra undervisningsinspektøren, undertegnet av rektor og gode greier, og "tiltalen" lød på "overlagt gassangrep" mot lærerne.

hehe. jeg holder meg ofte blant folk. men hvis jeg måtte så klare jeg ofte "stille" fis, og de stinker virkelig! (mye verre enn smell fis). Merkelig nok så stinker ikke min mors fis som meg, selv om vi spise samme type mat.

Gjest (ikke undertegnet)

hehe. jeg holder meg ofte blant folk. men hvis jeg måtte så klare jeg ofte "stille" fis, og de stinker virkelig! (mye verre enn smell fis). Merkelig nok så stinker ikke min mors fis som meg, selv om vi spise samme type mat.

Prøv å kutte ut all melk og melkeprodukter en ukes tid og se om det hjelper.

Annonse

Velvel.. sammen med gutta er det jo bare å slippe dem løs - jo høyere jo bedre, det er helt sikkert :)

Blant andre folk kan det kanskje derimot bli et problem...:)

Slik gjør man på doen SDD. fysj og skam deg :-Þ

Men du har vel kanskje _lært_ det i etterhånd?

*s*

Det var ikke meg!

Ikke spreng noe mens jeg sover, da :)

Natta! :)

natta? *forvirret*

Her er det sol og ikke natt.

At det ikke var deg? *kremt*

Hvordan kunne du vite hva som stod i brevet da da? var det en annen som brifet med brevet asså??

ha-ha!

*BANG!*

våken? :-D

natta? *forvirret*

Her er det sol og ikke natt.

At det ikke var deg? *kremt*

Hvordan kunne du vite hva som stod i brevet da da? var det en annen som brifet med brevet asså??

ha-ha!

*BANG!*

våken? :-D

Jeg er visst trøtt, for den der forsto jeg ikke en lyd av! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...