Gå til innhold

(Tittel mangler)

Gjest gullet

Anbefalte innlegg

Gjest gullet

Noen som har noen gode råd til hvordan en stakkers feit sjel skal klare å gå ned i vekt.

Jeg har så store problemer med meg selv nå, psykisk, at jeg må bli fin igjen eller så kan jeg bare gå å "henge" meg.

Jeg kan ikke bevege meg så mye fordi jeg har en ledd-sykdom.Jeg klarer å spise noenlunde lite, men så blir jeg så snopesyk.Og krom hjelper ikke

Må jeg forbli feit og ulykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor feit du egentlig er, det er jo relativt. (Jeg mener det finnes jo anorektikere som ser ut som skjelett og synes de er feite, liksom.)

Men hvis du faktisk er overvektig, og virkelig ønsker å gjøre noe med det, er du allerede på god vei. Man må ville det, for å greie det.

Det finnes nesten like mange måter å gjøre noe med det, som det finnes folk med overvektsproblemer. For meg ble løsningen å gå Roede-kurs. Da ble jeg fulgt opp en gang i uka, lærte en del om smart kosthold, og gikk ned i vekt jevnt og trutt.

Nå veier jeg 17 kilo mindre enn før jeg begynte, og jeg er godt fornøyd og har det MYE bedre med meg selv. (Det er selvsagt en forutsetning at man hadde det dårlig pga vekta, slanking fikser ikke andre problem, tross alt)

Så hvis du har problem med å greie å gå ned i vekt på egenhånd, KAN det være løsningen å begynne på noe organisert for å finne hjelp og støtte i prosessen.

På slike kurs finner man alle varianter av overvekt, og man jobber sammen om et felles mål. Anbefales!

Lykke til, husk at det er du selv som i første omgang må ta avgjørelsen om å faktisk begynne å gjøre noe med det!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har tatt noen tabeletter som heter xenical i 5 mnd. Jeg har tatt av ganske mange kilo. Det er noen ganske dyre tabeletter som du får på resept. Legen min foreslo de for jeg er veldig glad i god mat og jeg er ikke ute etter å pine meg tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er LØSNINGEN for deg. Du blir slankere, friskere, kvikkere og sunnere. Du trenger ikke å sulte deg, ikke telle kalorier og heller ikke veie maten. Men du må lese litt, og lære litt før du kan klare dette.

Værsågod : http://www.kostibalanse.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tror ikke på

Her er LØSNINGEN for deg. Du blir slankere, friskere, kvikkere og sunnere. Du trenger ikke å sulte deg, ikke telle kalorier og heller ikke veie maten. Men du må lese litt, og lære litt før du kan klare dette.

sånn reklame var litt mye? æ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Mye hva?

Aha!

Det er du som er Dr. Lindberg!!

*føler seg kjempeglup* ;-)

Menne...hvem er jeg da, siden jeg begynner å merke at opplegget faktisk funker?

*funderer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!

Det er du som er Dr. Lindberg!!

*føler seg kjempeglup* ;-)

Menne...hvem er jeg da, siden jeg begynner å merke at opplegget faktisk funker?

*funderer*

Har du forsøkt kostholdsrådene i boken? Det har jeg nemlig. Og DET FUNKER FANTASTISK BRA for meg. Tror fullt og fast på det opplegget der. Det er noe man kan leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt kostholdsrådene i boken? Det har jeg nemlig. Og DET FUNKER FANTASTISK BRA for meg. Tror fullt og fast på det opplegget der. Det er noe man kan leve med.

Tja, jeg følger de ved flere måltider enn jeg ikke følger de. Unner meg litt is underveis...

Og har faktisk gått ned 3,2 kg på ganske kort tid, selv om jeg har vært slapp. Så dette ser ut til å funke, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg følger de ved flere måltider enn jeg ikke følger de. Unner meg litt is underveis...

Og har faktisk gått ned 3,2 kg på ganske kort tid, selv om jeg har vært slapp. Så dette ser ut til å funke, ja!

Også er det så enkelt........ Det blir ikke som å slanke seg. Man slipper alt det kaloritullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det så enkelt........ Det blir ikke som å slanke seg. Man slipper alt det kaloritullet.

Jepp!

Og man kan faktisk lage skikkelig digg mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest produkter - livato

er det du som er Dr. Lindberg ?

og må man kjøper både bøka og eurodiett produktene (ferdig mat) for man begynner?

betyr da at man skal aldri ha noe sunn og vannlig forhold til vannlig mat, må spise bare pulver og bars?

bare lurer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser dere ikke noe brød/potet/ris/pasta? Enn frukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det du som er Dr. Lindberg ?

og må man kjøper både bøka og eurodiett produktene (ferdig mat) for man begynner?

betyr da at man skal aldri ha noe sunn og vannlig forhold til vannlig mat, må spise bare pulver og bars?

bare lurer

Finnes ikke noe pulver eller bars i den boken jeg har lest. Bare vanlig god mat, som er enkel å lage. Og hele boken bygger nettopp på sunt forhold til vanlig mat. Et minst mulig komplisert kosthold, mulig for alle mennesker å følge.

Det er bare vanskelig å skjønne at sånt som ikke er litt hokus pokus engang, kan man virkelig bli slank av. Men jeg har forsøkt og jeg har fått resultater. Jeg har hatt skikkelige problemer med mat, vært dårlig og uopplagt. Men jeg er helt anderledes når jeg spiser sånn som det er anbefalt i boken. Får ikke matkick, og lyst på søtsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser litt av alt, jeg ;-)

Men så følger ikke jeg opplegget 100% heller.

Brødet har jeg byttet ut med rug-sprø (har aldri vært noe særlig glad i brød heller..), poteter og pasta prøver jeg å holde meg unna på hverdager.

Når det gjelder frukt er det noe som er bedre enn annet. (Selv om jeg er litt slapp der også *håpløs* ;-))

Men jeg prøver å spise mer grønnsaker enn frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo spiser potet, pasta eller ris til middagen. Bruker mye salat. Ikke noe særlig brød. Men utrolig nok savner jeg det ikke heller. Tar meg noen rugknekkebrød til kvelds i ny og ne.

Spiser frukt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sorry!

Finnes ikke noe pulver eller bars i den boken jeg har lest. Bare vanlig god mat, som er enkel å lage. Og hele boken bygger nettopp på sunt forhold til vanlig mat. Et minst mulig komplisert kosthold, mulig for alle mennesker å følge.

Det er bare vanskelig å skjønne at sånt som ikke er litt hokus pokus engang, kan man virkelig bli slank av. Men jeg har forsøkt og jeg har fått resultater. Jeg har hatt skikkelige problemer med mat, vært dårlig og uopplagt. Men jeg er helt anderledes når jeg spiser sånn som det er anbefalt i boken. Får ikke matkick, og lyst på søtsaker.

skjønner det nå

men på hjemmesiden det står en link til Eurodiett og flere produkter, jeg trodde at det gjaldt boken som dere snakker om.

takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner det nå

men på hjemmesiden det står en link til Eurodiett og flere produkter, jeg trodde at det gjaldt boken som dere snakker om.

takk!

Værsågod. Bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo spiser potet, pasta eller ris til middagen. Bruker mye salat. Ikke noe særlig brød. Men utrolig nok savner jeg det ikke heller. Tar meg noen rugknekkebrød til kvelds i ny og ne.

Spiser frukt hver dag.

Problemet mitt er at jeg er så alt for glad i frukt, i dag har jeg spist 2 appelsiner, 2 epler og 1 rød grapefrukt, hadde jeg hatt noen grønne harde pærer eller kiwier så hadde nok de også gått ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg er så alt for glad i frukt, i dag har jeg spist 2 appelsiner, 2 epler og 1 rød grapefrukt, hadde jeg hatt noen grønne harde pærer eller kiwier så hadde nok de også gått ned!

Og det er "lov" :-)

Kiwi er litt "på kanten", men ikke så verst den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...