Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pøh, jeg blir ikke overrasket, - og syns det er merkelig at barnevernet ble det. Men ifølge mange her på DOL, så er det jo helt greit med harsj - så da er det vel ikke verre å røyke hars enn å røyke Petterøes? DET begynte i alle fall jeg med som barn....

*grynt*

Pøh, jeg blir ikke overrasket, - og syns det er merkelig at barnevernet ble det. Men ifølge mange her på DOL, så er det jo helt greit med harsj - så da er det vel ikke verre å røyke hars enn å røyke Petterøes? DET begynte i alle fall jeg med som barn....

*grynt*

Det er vel ikke greit med hasj er det vel flisa? Går ut fra at jeg og du vet bedre:o)

Jeg ble i alle fall sjokka jeg.

Det var der jeg vokste opp, det. Og veldig overrasket er jeg ikke - dessverre. Fyllingsdalen er et narkohøl av dimensjoner, og det har det vært siden de ryddet opp i problemene i nabobydelen på slutten av åttitallet. Nabobydelen ble riktignok veldig bra, men da man oppdaget at problemene ikke var forsvunnet, men forflyttet, så var det slutt på penga, gitt.

*grynt*

Det er vel ingen som mener at det er greit å røyke hasj når man er 11 år. Ikke engang jeg mener det altså! :-)

Annonse

*grynt*

flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa, flisa - nå er du på ville veier.

*sukk*

*grynt*

"da er det vel ikke verre å røyke hars enn å røyke Petterøes? DET begynte i alle fall jeg med som barn.... "

Ja, og se åssen det gikk med deg

:)

Det var der jeg vokste opp, det. Og veldig overrasket er jeg ikke - dessverre. Fyllingsdalen er et narkohøl av dimensjoner, og det har det vært siden de ryddet opp i problemene i nabobydelen på slutten av åttitallet. Nabobydelen ble riktignok veldig bra, men da man oppdaget at problemene ikke var forsvunnet, men forflyttet, så var det slutt på penga, gitt.

Ja, det er en grunn til at jeg ikke har lyst til å flytte tilbake igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...