misjonær Skrevet 14. juni 2002 Skrevet 14. juni 2002 Hei! La inn dette på Idrettslegen, men responsen var laber... Er det noen her som vet???? Eg trener med vekter ca 4 ganger i uken. Men for ca 1mnd siden mens eg drev med benkpress fekk eg kanon-vont i høgre skulder. Kunne nesten ikke beveke armen og hadde store smerter i 3-4 dager. Men så roet det seg, men eg har fortsatt vont i skulderen, og dette forkludrer hele treningsprogrammet mitt.... Eg kan ikkje bruke øvelser som belaster skuldrene... Noen som vet hva dette kan være?? Og ikke minst, hva kan eg gjøre for å bli helt kvitt dette, og for å kunne fortsette å trene som normalt... mvh - misjonær 0 Siter
Jonny1 Skrevet 26. juni 2002 Skrevet 26. juni 2002 -hei! -lurer på om du kan ha fått senebetennelse -fikk det selv for ti år siden ,og er enda ikke kvitt det! -oppsøk en fysioterapaut som kanskje kan hjelpe deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.