Gå til innhold

Fleip eller fakta?Jeg er gravid!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ekkel måte å stille spørsmål på det der. Du oppnår ihvertfall en ting med dette; undertegnede tar på grunn av dette innlegget en lengre pause fra DOL.

Hæ? *skjønner lite* Hadde det innlegget noe med deg å gjøre sånn at du tok deg nær av det? Leste gjennom det tre ganger for å prøve å skjønne hvorfor du skulle trekke deg herfra pga det men er fremdeles like blank..

Gjest xxxxx

Sitter og tenker på dette her, men om man er 17 ukr på vei, når man egentlig er 19 uke på vei, som en her skriver...Da må man ha blitt gravid temmelig fort etter spontanaborten da. Og, er man egentlig fruktbar da ?

Jeg får egentlig ikke regnestykket til å gå opp. Ei heller forstår jeg innlegget så mye da, men kanskje jeg er dum :-)

Selv om det er teoretisk mulig å bli gravid ganske kjapt etter en spontanabort, så klarer i alle fall ikke jeg å se for meg at jeg ville orke mentalt&fysisk å ha sex igjen på minst 3-4 uker. Men lystløgneren er kanskje mer hardbarket enn meg?

For å være helt ærlig så kan jeg ikke skjønne hvordan dette er mulig.Men du kan kanskje komme med en forklaring på det?Hvordan kan du ha blitt gravid så fort?For det er vel hva du har blitt?Om du da ikke hadde noen spontanabort når du sa du hadde det.

Jeg vet ikke hvem som har skrevet innlegget, men blødninger forekommer ganske ofte når man er en måned på veg + -. og mange har trodd at de har mistet barnet da. Men ofte er det bare rester eller noe som skjer da menstruasjonen skulle ha kommet. +alt annet som er skrevet nedover.

Synes innlegget er grusomt ondskapsfullt om det ikke kommer fra personen selv det angår. Og da må det være en personen har stolt på og delt sine sorger med. Missbruk av tilliten til andre personer på den måten er forkastelig!!!

Man kunne heller ha spurt personen selv, om man ikke stoler på henne og ikke slenge det ut her på DOL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...