Gå til innhold

Hva bruke 110.000 svarte kroner til?

Anbefalte innlegg

Gjest svarten

Jeg har gjort en jobb for en fyr. Jeg fikk oppgjør i dag. 110.000 norske kroner. Problemet mitt er at det er beksvart betaling. Ikke skjønner jeg hvordan han klarer det, men det er ikke mitt problem.

Mitt problem er at jeg har pengene liggende hjemme. Ikke kan jeg sette de i banken og ikke kan jeg investere de i noe.

Hva kan jeg bruker såvidt mye penger til uten at er synlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59148-hva-bruke-110000-svarte-kroner-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke hørt om penge skap, solide skap fåes kjøpt på de største kjøpesentrene eller via den gule katalogen. Koster kun en 4-6 tusen kroner, kan mures inn eller skrues fast, veier 50- 100 kilo:-))

eller heng dem i vindu som skrytepenger så forsvinner de fort:-)

Annonse

Gjest Miletta

Du tar feil. Det er DITT problem om det blir oppdaget at du har fått 110 000 i inntekt skattefritt.... Det er like ULOVLIG Å JOBBE SVART som å gi ut lønn svart!

Få god samvittighet og meld fra om inntekten på selvangivelsen neste år (og spar halvparten av pengene til skatt). Du får STORE problemer om dette blir oppdaget... Stor bot eller fengsel. DU skylder staten MASSE penger. Dette blir faktisk regnet som tyveri.

Max uskattbar inntekt er 1000 kr fra hver arbeidsgiver, hvis ikke plikter DU å opplyse om det.

Du tar feil. Det er DITT problem om det blir oppdaget at du har fått 110 000 i inntekt skattefritt.... Det er like ULOVLIG Å JOBBE SVART som å gi ut lønn svart!

Få god samvittighet og meld fra om inntekten på selvangivelsen neste år (og spar halvparten av pengene til skatt). Du får STORE problemer om dette blir oppdaget... Stor bot eller fengsel. DU skylder staten MASSE penger. Dette blir faktisk regnet som tyveri.

Max uskattbar inntekt er 1000 kr fra hver arbeidsgiver, hvis ikke plikter DU å opplyse om det.

Drit i Miletta, hun jobber hos skatteetaten og har mararitt hele natta pga sånne som oss. Reis, party, forbruk og kos deg. Vi betaler nok som det er.

Gjest Miletta

Drit i Miletta, hun jobber hos skatteetaten og har mararitt hele natta pga sånne som oss. Reis, party, forbruk og kos deg. Vi betaler nok som det er.

Nei, jeg jobber ikke i skatteetaten. Jeg er student (og hater alt som heter skatt). Men det er mange som har drite på draget før for å si det sånn...

Annonse

Nei, jeg jobber ikke i skatteetaten. Jeg er student (og hater alt som heter skatt). Men det er mange som har drite på draget før for å si det sånn...

Du høres ut som hun som alltid skrek FRØKEN!, hver gang vi som satt helt bakerst i klasserommet fant på noe faenskap.

Gjest Miletta

Du høres ut som hun som alltid skrek FRØKEN!, hver gang vi som satt helt bakerst i klasserommet fant på noe faenskap.

Det var nok heller jeg som fant på faenskapen.... hehehe...

naboen min truet med å melde meg til politiet da jeg var 10 år....

Ta det med ro, jeg har ikke tenkt til å sladre på Svarten... bare fortalte om en mulig konsekvens...

Ta det med ro, jeg har ikke tenkt til å sladre på Svarten... bare fortalte om en mulig konsekvens...

Se det! Så feil kan man ta. Du bare ga et forferdelig dydsmønsterinntrykk i første innlegg.

Har ikke hørt makan til bullshit her på lenge...

Ulv I Faarikaal

Eller en mulig misunnelse ? Svarte penger er ikke farlig så lenge du ligger lavt. den summen er for liten til å være noe problem. Blir det mye av dem kan det tiltrekke seg elementer du ikke vil like, f eks ranere /tyver / bondefangere. Er ikke lett å anmelde tyveri av svarte penger, eller kreve inn lån som er svart og uten sikkerhet. Bruk dem opp på reiser og møbler som alle andre "svartinger".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...