Gå til innhold

Å nei, hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• livato

5

• naiv

4

• spirito

3

• Nyco

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Å nei å nei........ Dette gjorde meg enda mer urolig. Jeg ser ingen ende på elendigheten. Jeg lover og lover. Aldri mer lørdagspose på en fredag!! Bare jeg kommer ut av denne knipen her!!

Her må det tenkes forebygging. Neste fredag leier du Maratonmannen på video, så garanterer jeg at du holder fingra unna lørdagsgodtet.

Bra film forresten:

Regi: John Schlesinger, med Dustin Hoffman i hovedrollen. Fra 1977.

Gjest anonym for anledningen Sussi

Her må det tenkes forebygging. Neste fredag leier du Maratonmannen på video, så garanterer jeg at du holder fingra unna lørdagsgodtet.

Bra film forresten:

Regi: John Schlesinger, med Dustin Hoffman i hovedrollen. Fra 1977.

Takker og bukker for tipset. Det kommer sikkert godt med til en annen gang. Forebygging, forebygging, forebygging...........

Annonse

Jeg har ikke tilgang på sovepiller, men jeg kan kanskje ta en brakfylla så gjør det samme nytten. Da får man både litt helg og litt system igjen.

For tiden jobber jeg hjemme så det kan la seg ordne med litt kortere dager for å justere inn tapet av helgen. Feks, legge seg en halv time tidligere hver dag, og vips så har man spart inn noen timer den uken.....

Jeg tenker så det knaker. Det må bare finnes en løsning!

Ønsker deg lykke til i alle fall!! Tvi, tvi.

Enkelt; du får ta fredagen i morgen. Det medfører sannsynligvis at du må jobbe, men er det fredag, så er det fredag.

;o)

Ja, men da vil jeg alltid henge en dag etter dere andre. Pluss at da tror jeg at jeg spiste lørdagspose på en torsdag og det er faktisk enda værre!!

Vurderer å gå og legge meg nå før klokken tolv for så og sove til søndag slik at kroppen kommer i system igjen. Eneste er om ungene klarer seg helt aleine i hele morgen..............

Annonse

Ojsan....håper du har overlevd natten?

Jeg overlevde, men bare så vidt ....... I dag går jeg her med søndagsfølelse og føler det er noe som ikke stemmer. Men jeg har vært ute i uvært før, så jeg klarer vel dette og :-)

ånei....nå blir det ikke lørdag for noen før neste uke...det blir to søndager denne helga. Hvorfor gjorde du det?? Nå ble jeg deppa, for da blir det ingen sjokolade på meg. Ikke gjør det igjen, pliiiiiiisss:)

Jeg lover jeg lover. Aldri mer.....

Jeg overlevde, men bare så vidt ....... I dag går jeg her med søndagsfølelse og føler det er noe som ikke stemmer. Men jeg har vært ute i uvært før, så jeg klarer vel dette og :-)

Phu....det var godt å høre. Jeg har vært litt bekymret for deg forstår du.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...