Gå til innhold

Hvordan drikke Tequila?

Anbefalte innlegg

Gjest Papirtiger
Skrevet

En gutt jeg svermer for skal arrangere Tequila-fest i morgen. Han spurte om jeg likte drinken og jeg sa "jeg ja, jeg eeeeelsker tequila".

Så har man faktisk aldri smakt tequila. Er det først salt, så drink også sitron? Og håper den er god..men uansett skal jeg nok drikke noen glass :)

*Lille forelsket martini-patriot*

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

18

• naiv

9

• Amiga

6

• birdie

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest TALK AN REV ISM VI
Skrevet

Husker ikke rekkefølgen, men tequila er morsomt. (men vondt, utrolig vondt, derfor er det noen år siden sist)

Ha det gøy!

Skrevet

Du har rett rekkefølge på den usiviliserte måten å bikke i seg annenrangs vare (det er ikke godt, men det er morsomt). Sjøl nyter jeg tequilaen i langdrag, men det må være av den gylne typen!

*lengter*

Skrevet

salt i venstre hand så tequila så sitron,men og det er et stort men og.Først smaker det ikke noe særlig godt,og for det andre,drikker du for mye av dette blir du nok ganske full.

Så gå på festen til han du svermer for,men si til han at du ikke drikker dette!

drikker du mye av dette og blir veldig full kan du jo angre dagen etter kanskje.

bare et råd dette da.

Skrevet

Ja, det er først salt, så tequila og sitron til slutt!

Gjest retvizan
Skrevet

Ja, det er først salt, så tequila og sitron til slutt!

Når er det man eter ormen da?

Skrevet

....den beste måten å drikke tequila på er rett og slett og la være......

Mvh

klok av skade

Skrevet

Når er det man eter ormen da?

Nå er jeg ikke helt med.......

Gjest retvizan
Skrevet

Nå er jeg ikke helt med.......

Oppi de mexikanske Tequilaflaskene ligger det en orm. Jeg bare lurer på når den blir innlemma i dette drikkeritualet. Den er forresten død.

Skrevet

Oppi de mexikanske Tequilaflaskene ligger det en orm. Jeg bare lurer på når den blir innlemma i dette drikkeritualet. Den er forresten død.

*grøss* Jeg skal aldri mer drikke tequila likevel så ormen får de ha for seg selv! ;-)

Gjest retvizan
Skrevet

*grøss* Jeg skal aldri mer drikke tequila likevel så ormen får de ha for seg selv! ;-)

Jeg tror ikke at du MÅ drikke...ehh..ete den ormen da..

;-)

Skrevet

Jeg tror ikke at du MÅ drikke...ehh..ete den ormen da..

;-)

Uansett, jeg har ikke gode minner om tequila ;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Tequila : tro meg : bruk bare noen få korn salt. Salt er brekkmiddel. Slikk litt på sitronen, noen korn salt på hånda og slikk, så litt tequila. Thats it. En eller annen har funnet på at det skal være mye salt og mye sitron, feil, du blir syk.

Ormen det snakkes om er en liten larve som lever på agaveplanten, og som legges på flaska av noen produsenter. Bare gimmick. La den være.

Sitron- eller limebåten i tuten på trend -øl har sin opprinnelse i Mexico, og den er bare for å fjerne rust fra tuten av flaska og frastøte fluer som hopper ned i ølet for å få væske. Sitrusoljen i skallet på sitrusfrukter skremmer dem vekk.

Skrevet

Tequila : tro meg : bruk bare noen få korn salt. Salt er brekkmiddel. Slikk litt på sitronen, noen korn salt på hånda og slikk, så litt tequila. Thats it. En eller annen har funnet på at det skal være mye salt og mye sitron, feil, du blir syk.

Ormen det snakkes om er en liten larve som lever på agaveplanten, og som legges på flaska av noen produsenter. Bare gimmick. La den være.

Sitron- eller limebåten i tuten på trend -øl har sin opprinnelse i Mexico, og den er bare for å fjerne rust fra tuten av flaska og frastøte fluer som hopper ned i ølet for å få væske. Sitrusoljen i skallet på sitrusfrukter skremmer dem vekk.

.....så mye du vet.......!

*himler litt sånn imponert med øynene*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

.....så mye du vet.......!

*himler litt sånn imponert med øynene*

Hands on fra Mexico...

Skrevet

Innbilder meg at det er saltet jeg blir dårlig av.....så tar først sitron jeg....så appelsin etterpå:-)....Da er det faktisk ikke så ille.....

Kanskje ikke den rette måten....men om ikke annet så lurer han sikkert på hva du driver med....og da er det bare å flørte videre*s*

Good luck:-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du har tre eller fire ord.

Pardon ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...