Gå til innhold

Hvorfor rød skrift?


Anki

Anbefalte innlegg

Jeg har sett flere ganger nå i det siste at tittelen på innleggene noen ganger står med rød skrift i stedet for blå som det pleier å være på maskina mi. Først trodde jeg at det gjaldt svarene fra webmaster, Anker og DIXI, men nå ser jeg at det er sånn på innlegg fra noen brukere på DOL også. Hva komer det av at titlene på noen innlegg kommer med rød skrift? *bare nysgjerrig*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Vi har satt opp rød skrift for at det skal bli lettere å se hvilke innlegg det er som har fått svar fra fagpersonene her. De innleggene du har sett fra vanlige "brukere" er bare en test for å sjekke innloggingen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Vi har forsøkt å merke innlegg fra fagpersoner i DoktorOnline med en annen farge.

Alle leger og annet fagpersonell tilknyttet tjenesten får derfor sine innlegg merket spesielt.

Vi ser at rødt er litt uheldig å bruke og vi kommer til å bytte denne fargen, men håper at endringen gjør tjenesten mer oversiktlig.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forsøkt å merke innlegg fra fagpersoner i DoktorOnline med en annen farge.

Alle leger og annet fagpersonell tilknyttet tjenesten får derfor sine innlegg merket spesielt.

Vi ser at rødt er litt uheldig å bruke og vi kommer til å bytte denne fargen, men håper at endringen gjør tjenesten mer oversiktlig.

Med vennlig hilsen,

Hva med overskrift i fet skrift (eller kursiv) fra fagpersoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forsøkt å merke innlegg fra fagpersoner i DoktorOnline med en annen farge.

Alle leger og annet fagpersonell tilknyttet tjenesten får derfor sine innlegg merket spesielt.

Vi ser at rødt er litt uheldig å bruke og vi kommer til å bytte denne fargen, men håper at endringen gjør tjenesten mer oversiktlig.

Med vennlig hilsen,

kunne jo unnet deg rød skrift du også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne jo unnet deg rød skrift du også da :)

Eller kanskje en farge for fagpersoner som svarer på innlegg på de enkelte sidene, og en annen for administrasjonen (de tre Webmaster-nickene og Anker når han skriver som redaktør) ?

3 forskjellige farger er ikke for mye, synes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Knut Laake, Overlege - spesialist i indr

Vi har satt opp rød skrift for at det skal bli lettere å se hvilke innlegg det er som har fått svar fra fagpersonene her. De innleggene du har sett fra vanlige "brukere" er bare en test for å sjekke innloggingen deres.

test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forsøkt å merke innlegg fra fagpersoner i DoktorOnline med en annen farge.

Alle leger og annet fagpersonell tilknyttet tjenesten får derfor sine innlegg merket spesielt.

Vi ser at rødt er litt uheldig å bruke og vi kommer til å bytte denne fargen, men håper at endringen gjør tjenesten mer oversiktlig.

Med vennlig hilsen,

Kan dere ikke bruke lysere eller mørkere blå for innlegg som er åpnet allerede av bruker og burgunder for fagopersoner? Da blir bildet mer harmonisk!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Hva med overskrift i fet skrift (eller kursiv) fra fagpersoner?

Hei Gemini !

Vi kommer til å merke innleggene enda tydeligere om ikke så lenge. I mellomtiden benytter vi kun en annen tekstfarge.

Hvorvidt rød er den beste fargen er jeg usikker på og tror vi kanskje skal velge grønt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Georgina

Hei Gemini !

Vi kommer til å merke innleggene enda tydeligere om ikke så lenge. I mellomtiden benytter vi kun en annen tekstfarge.

Hvorvidt rød er den beste fargen er jeg usikker på og tror vi kanskje skal velge grønt.

Vennlig hilsen

Hadde vært fint om også innleggene fra fagpersoner bytte farge etter at de er lest, eller er det mine innstillinger om å gjøre?

Eller dere kunne brukt samme farge som alle de andre innleggene, men hatt egne farger på nicket.

Men det er nå fint her da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har satt opp rød skrift for at det skal bli lettere å se hvilke innlegg det er som har fått svar fra fagpersonene her. De innleggene du har sett fra vanlige "brukere" er bare en test for å sjekke innloggingen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...