Gå til innhold

Bikinistripen (eller hva det heter)


favn

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Sååå lett?? Jøss *imponert*

Her får du jammen meg en sommerklem - og _det_ er uhyre sjeldent fra min kant på dol og sånt :)

Takk. Jeg får prøve å kjenne en virtuell klem... :-)

En rose til deg:

----8-----@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    28

  • Ulv I Faarikaal

    11

  • spirito

    4

  • naiv

    2

Mest aktive i denne tråden

Takk. Jeg får prøve å kjenne en virtuell klem... :-)

En rose til deg:

----8-----@

Ååå... den var søt. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ååå... den var søt. Takk :)

Det er så begrensede muligheter for følelseuttrykk her ... med ca 30 plirende øyne på deg ... og bare ASCII tegnsett, ingen bilder og ingen farger.

Rosen skulle vært rød og stilken og bladene grønne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare toppe historien med den gang jeg kjøpte Silk-épil. Sånt langsomt roterende pinsett-fungerende faenskap til å torturere seg selv med. Dyr var den også, så jeg skulle jo ikke gi meg. Tårene spruta, og etter bikinilinja og én legg ble den aldri mer brukt. Har den liggende enda, som en slags advarsel mot impulskjøp og tvilsomme skjønnhetsprodukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så begrensede muligheter for følelseuttrykk her ... med ca 30 plirende øyne på deg ... og bare ASCII tegnsett, ingen bilder og ingen farger.

Rosen skulle vært rød og stilken og bladene grønne...

Ja, det er hardt. Men jeg har fantasi. Det hjelper.

Og nå har jeg akkurat lest siste korrektur på tekstene mine. Aaaahhhh. Da gjenstår det tekniske, å omforme, sy sammen og trykke. Halleluja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare toppe historien med den gang jeg kjøpte Silk-épil. Sånt langsomt roterende pinsett-fungerende faenskap til å torturere seg selv med. Dyr var den også, så jeg skulle jo ikke gi meg. Tårene spruta, og etter bikinilinja og én legg ble den aldri mer brukt. Har den liggende enda, som en slags advarsel mot impulskjøp og tvilsomme skjønnhetsprodukter.

Takk, søster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, det er hardt. Men jeg har fantasi. Det hjelper.

Og nå har jeg akkurat lest siste korrektur på tekstene mine. Aaaahhhh. Da gjenstår det tekniske, å omforme, sy sammen og trykke. Halleluja.

Når er deadline ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...