Gå til innhold

Hvorfor var DOL nede?


Female

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var vel serveren igjen. Det hender vel fra tid til annen at slike "streiker" og man ikke får kontakt med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok ikke tid til å skrive noen forklaring mellom alle gangene det detter ut.

Hehe, men at de er nede sååå lenge er da ikke vanlig(?)....da burde de jo rekke det...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel serveren igjen. Det hender vel fra tid til annen at slike "streiker" og man ikke får kontakt med dem.

Skjønner det, men sååå lenge da...

Gjorde ikkeno' for min del, jeg var ikke hjemme lell. Er bare litt nysgjerrig...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, men sååå lenge da...

Gjorde ikkeno' for min del, jeg var ikke hjemme lell. Er bare litt nysgjerrig...*s*

Jeg tenkte at det var vel ingen på jobb en fin lørdags kveld på sommer'n, som kunne fikse problemet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, men at de er nede sååå lenge er da ikke vanlig(?)....da burde de jo rekke det...;-)

Hvor lenge var de nede da ? Jeg kom hjem 1.30 og da var de nede, og det er det eneste jeg vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at det var vel ingen på jobb en fin lørdags kveld på sommer'n, som kunne fikse problemet :-)

Nei, hvem vil vel være på jobb sånne dager..;-)

Her bøtta det forresten ned i går, så noen fin lørdagskveld var det ikke å oppholde seg ute i.. Men "inneute" funker jo....*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge var de nede da ? Jeg kom hjem 1.30 og da var de nede, og det er det eneste jeg vet

Da jeg ser på "alle innlegg" så er det et hopp mellom innleggene fra 2002.06.15 17:59 og 2002.06.16 09:28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå lenge. Det var mange som ikke visste hva de skulle gjøre i går kveld da ;-)

Jeg registrerte meg i telefonkatalogen og søkte på masse kjente navn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå lenge. Det var mange som ikke visste hva de skulle gjøre i går kveld da ;-)

Hehe nå gikk det i surr her, jeg har søkt så mye! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg registrerte meg i telefonkatalogen og søkte på masse kjente navn! :-)

Og hva fant du da. Kaller du meg Reidun eller var det en glipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva fant du da. Kaller du meg Reidun eller var det en glipp

Se forrige innlegg, jeg fant mange mobilnummer og mailadresser til folk jeg kjenner! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster, tilsyn

Det skyldtes et strømbrudd og problemer med å få serverne igang igjen etter det. Derfor var tjenesten nede i så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skyldtes et strømbrudd og problemer med å få serverne igang igjen etter det. Derfor var tjenesten nede i så lang tid.

Oki :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skyldtes et strømbrudd og problemer med å få serverne igang igjen etter det. Derfor var tjenesten nede i så lang tid.

Sto ingenting om det i noen av nettavisene eller no', heller!

*fremdeles skjelven*

Alle helsetjenester bør ha nødaggregat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skyldtes et strømbrudd og problemer med å få serverne igang igjen etter det. Derfor var tjenesten nede i så lang tid.

UPS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...