Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 16. juni 2002 Skrevet 16. juni 2002 Jeg har lønnet svangerskapspermisjon et år, dvs ut november. Er det lov å takka ja, og begynne på videregående skole allerede i August? Eller vil det bli trekk på pengene jeg mottar i permisjonen? Er litt usikker der, vet jo at hvis jeg f.eks begynner å jobbe før permisjonen er over, vil jeg få et trekk, evt at det må overføres pappaen. Men hva med skole? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Tk bryr seg ikke om du studerer (forutsatt at det er fødselspenger du snakker om) - men dere bør jo vurdere om far skal overta permisjonen (det kan han når du er heltidsstudent)! 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Tk bryr seg ikke om du studerer (forutsatt at det er fødselspenger du snakker om) - men dere bør jo vurdere om far skal overta permisjonen (det kan han når du er heltidsstudent)! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.