Gå til innhold

Noen som har greie på sjekking?

Anbefalte innlegg

Gjest 30 år

.... eller noe lignende??

Er 30 og føler meg ute av trening.

Hvordan går man fram når det er noen man liker? Jeg har sett meg ut en kar som pleier å vanke på samme utested som meg. Vi har en felles bekjent, men kjenner hverandre ikke. Han nikker/smiler gjenkjennende når vi sees og en gang har vi vekslet noen ord.

I det siste har vi hatt ganske mye blikkontakt. Jeg tør bare ikke å flørte med ham... og ikke vet jeg om han ville like det heller.

Noen som har noen tips eller erfaringer å dele?

Er det bra med blikkontakt? Jeg vil jo ikke sitte der som en psyko og stirre ham i senk heller.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59379-noen-som-har-greie-p%C3%A5-sjekking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Det er da bare å gå bort å prate med han det.

Om dere treffes mye ute på byen, er dere sikkert der av samme grunn!

Ta på seg selvtillit og klær du føler deg vel i, neste gang du skal ut. Og husk, den som intet våger...

Dessuten, det er da bedre med et nei, enn å ikke vite noe?

Det er da bare å gå bort å prate med han det.

Om dere treffes mye ute på byen, er dere sikkert der av samme grunn!

Ta på seg selvtillit og klær du føler deg vel i, neste gang du skal ut. Og husk, den som intet våger...

Dessuten, det er da bedre med et nei, enn å ikke vite noe?

Sorry trådherpinga.

Annonse

Gjest 30 år

Sorry trådherpinga.

Korte sugende blikk? hehe, jeg skal ha det i tankene.

Er blikkontakt flørting? Kanskje har han sett at jeg kikker litt på ham og så kikker han bare for å se om jeg fortsatt ser...? :)

Bare DEN tanken er nok til at jeg ikke tør å gå bort til ham. Så flaut hvis han virker fullstendig uninteressert.

Jeg pleier å ha ganske lett for å få kontakt med gutter på byen, men det er jo alltid verre med dem man liker... Blir så hemmet liksom.

Ja, han er også voksen, 33 har jeg hørt.

Takk for oppmuntring:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...