Gå til innhold

(Tittel mangler)

Gjest NirNa

Anbefalte innlegg

Gjest NirNa

Nå har jeg to uker igjen til ferien. Vil gjerne ta av noen kilo - helst 3-4 - men lurer på hva som er mest effektivt. HAr en Slimline-kur liggende, men kvier meg litt for jeg er så glad i mat - har noen erfaring med Slimline? "Dør" man av sult eller går det greit? Trener 3-4 ganger i uken men har stillesittende jobb. Er 23 år, og egentlig ikke overvekiv, men har noen kilo igjen før jeg er fornøyd. Hvor mye vil jeg kunne gå ned på to uker med Slimline? Noen som har peiling?

Takknemlig for svar

Sommerklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To uker før ferien er vel et ugunstig tidspunkt å pine seg et par kilo ned. Da legger du bare enda mer på deg i ferien enn du ellers ville ha gjort. Da jeg slanket meg like før juleferien et år, la jeg på meg 6 kg etterpå.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...