Gå til innhold

Eplekake


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    89

  • birdie

    15

  • naiv

    7

  • neuni

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Vel, jeg har god tid. Regner med å se deg i råkul caps og sloggiundikk om ikke så altfor lenge da.

Jeg tar ferie på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehehe

du vil da vel ikkje sei at du lar deg målbinde så lett?? *imponert av seg sjølv*

Ikke mange klarer det, men du var heldig.

Hva vil du ha i premie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg og på.

Ja, det lurer jeg på! :-) Her er det visst bare "tommelen opp", "tøft" og "det var jenta si".

De er vel redde for repsalier, alle sammen, om de sier no'.*he-he*

Jeg lurer på om tiden er moden for å legge ut bikinibildet på nytt........*roter rundt på harddisken og leter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange klarer det, men du var heldig.

Hva vil du ha i premie?

premie? hmmm...skavviseee....ei natt med deg og gyrken, kanskje? *sjekke at prozak ikkje ser på no* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurer jeg på! :-) Her er det visst bare "tommelen opp", "tøft" og "det var jenta si".

De er vel redde for repsalier, alle sammen, om de sier no'.*he-he*

Jeg lurer på om tiden er moden for å legge ut bikinibildet på nytt........*roter rundt på harddisken og leter*

Jajajajaja..jeg har ikke sett det. Men jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurer jeg på! :-) Her er det visst bare "tommelen opp", "tøft" og "det var jenta si".

De er vel redde for repsalier, alle sammen, om de sier no'.*he-he*

Jeg lurer på om tiden er moden for å legge ut bikinibildet på nytt........*roter rundt på harddisken og leter*

Jajajajaja..jeg har ikke sett det. Men jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du lar bildet ligge der det ligger nå. Det har kommet blandt mine favoritter.

Hehe - i og med at det ikke er hun som er webmaster har hun i grunnen ikke stort hun kan få gjort med det, heller..

Hun ikke bare er gær'n som publiserer slike bilder - hun overlater ansvaret for både bilder og domene til andre. Kjipt bare, at det i grunnen ikke er stort mer å tilføye her - hun har egentlig sagt det som sies kan med de bildene der. Det eneste måtte være dersom hun plutselig mot formodning skulle få kalde føtter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen du er Lionn! Og så beviser du også at du ikke bare har det i kjeften!

*stum av beundring*

Men jeg hadde trodd at du var utstyrt med - æh - lyst hår...

D'er meg, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - i og med at det ikke er hun som er webmaster har hun i grunnen ikke stort hun kan få gjort med det, heller..

Hun ikke bare er gær'n som publiserer slike bilder - hun overlater ansvaret for både bilder og domene til andre. Kjipt bare, at det i grunnen ikke er stort mer å tilføye her - hun har egentlig sagt det som sies kan med de bildene der. Det eneste måtte være dersom hun plutselig mot formodning skulle få kalde føtter..

Jeg lurer på om det virkelig er Christian Anker som har skrevet innlegg her. Men det kan jeg engentlig ikke tro???? Samme nick svarte ganske tøft på innlegg Zirine skrev på fredag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...