Gå til innhold

Eplekake


Lionn

Anbefalte innlegg

Næææ så søt du var Lion:o)

Og jeg som ikke trodde eplekake var noe spennende i det hele tatt. Men måtte se, når tråden ble så lang da.

Men noen hevder at Christian Anker har skrevet inn her, det ser ikke jeg i alle fall.

Det var noen som benyttet seg av navnet "Christian Anker" som nick her i tråden, men det er slettet av webbis nå, antar jeg. Åpenbart har det skjedd en feil, siden det ikke var passordbeskyttet. Og det var ikke helt i C. Ankers stil heller, det som ble skrevet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    89

  • birdie

    15

  • naiv

    7

  • neuni

    7

Mest aktive i denne tråden

Lion!

Det er bare en ting å si; Du e RÅ! Bøyer meg i støvet!

(kan du piske meg litt?)

Fy faen, måtte jo titte hva slags eplekake som engasjerte folket så vanvittig.

Har vi ennå en avtale om å fixe noen ekstra lommepenger på gata i Oslo i sommer?

Jeg mistenker deg for å klare å håve inn mer enn meg.

Hadde tenkt å legge ved en link til ulike fetish forum, men regner med du er der allerede:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cowboylaila

Tøft av deg, men du ser litt ut som en gammel tante med det håret der. Ser man bort i fra det er du jo søt, mye mer søt enn jeg regnet med. Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du ser bra ut jeg,men jeg trodde du så HELT annerledes ut.

OVERASKA det ble jeg:o))

Hvem er så du, kutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ så søt du var Lion:o)

Og jeg som ikke trodde eplekake var noe spennende i det hele tatt. Men måtte se, når tråden ble så lang da.

Men noen hevder at Christian Anker har skrevet inn her, det ser ikke jeg i alle fall.

Det var fakeAnker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lion!

Det er bare en ting å si; Du e RÅ! Bøyer meg i støvet!

(kan du piske meg litt?)

Fy faen, måtte jo titte hva slags eplekake som engasjerte folket så vanvittig.

Har vi ennå en avtale om å fixe noen ekstra lommepenger på gata i Oslo i sommer?

Jeg mistenker deg for å klare å håve inn mer enn meg.

Hadde tenkt å legge ved en link til ulike fetish forum, men regner med du er der allerede:-)

Jeg kan møte deg i Oslo. Ingen problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går an når en ser sånn ut! :-) ....selv om du ser litt anspent og pissredd ut!

*s*

Jeg finnes ikke fotogen. Det er det som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøft av deg, men du ser litt ut som en gammel tante med det håret der. Ser man bort i fra det er du jo søt, mye mer søt enn jeg regnet med. Stå på! :)

Jeg hadde håret som en gammel tante, bare fordi jeg ikke skulle bli for rå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tur? Det er ikke det at jeg bryr meg om noe for egen del, men det medfører såpass mye problemer at jeg må iallefall gjøre det i en passende situasjon.

Vi får se, skulle gjerne gjort det jeg, men problemer, problemer og atter problemer.

Hmmmmmmff...Har du sagt a så får du si b.

Jeg mener at dette helt klart kan tolkes dithen at du sa a.

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=show&id=1211948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cowboylaila

Jeg hadde håret som en gammel tante, bare fordi jeg ikke skulle bli for rå;-)

Ja selvsagt, det burde jeg jo skjønt. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he..morsomt at dette var det første innlegget jeg skulle komme til å kikke på etter en strabasiøs helg i Trondheim. Nå skjønner jeg at Bergen er stedet det skjer! Fabelaktig moro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he..morsomt at dette var det første innlegget jeg skulle komme til å kikke på etter en strabasiøs helg i Trondheim. Nå skjønner jeg at Bergen er stedet det skjer! Fabelaktig moro =)

Du må bare komme på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...