Gå til innhold

Eplekake


Lionn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 247
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    89

  • birdie

    15

  • naiv

    7

  • neuni

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest (ikke undertegnet)

Tøft Lion, men jeg gidder ikke å sitte her å juge altså. Kroppen duger ikke som utstilling.

75-c stemmer ikke. Jeg har større pupper enn deg og langt mindre rompe.

Men stilig, sabla stilig :-)

Typisk uttalelse fra Cowboy Laila som tror selv hun har verdens fineste body

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ser på?! Hah! Jeg ser alt - det burde du vel vite! Og en ting er sikkert; får jeg ikke se dette, så blir jeg grinete!

:-)

ehhhhhh *auda*

*bore huller i veggene* detta årner vi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra, for jeg skal ikke på utstilling i RL med den heller.

75 c står det på bh`en min og den er ikke for stor. Tror du kanskje at du tar feil og at du bruker 75 G?

Nå er det din tur.

Min tur? Det er ikke det at jeg bryr meg om noe for egen del, men det medfører såpass mye problemer at jeg må iallefall gjøre det i en passende situasjon.

Vi får se, skulle gjerne gjort det jeg, men problemer, problemer og atter problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva du har gitt deg i kast med og vet du hva du signaliserer ved å legge ut nesten nakenbilder på internett.

Vet du hva konsekvensene kan bli ved å "brette" seg ut på nett. Du er dum, men du fikk den oppmerksomheten du trengte

Mot dumskapen kjempet selv gudene forgjeves !

Å herregud! Man kan jo f.eks risikere at....*SKRIIIIK!*.....noen du kjenner og ikke kjenner ser hvordan du ser ut i undertøyet! Helt klart - det er ikke måte for hvilke lidelser og katastrofer som kan komme ut av dette!

(P.S: Ironi)

"........................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk uttalelse fra Cowboy Laila som tror selv hun har verdens fineste body

Deg hører vi ikke på. Intet sett, intet hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva du har gitt deg i kast med og vet du hva du signaliserer ved å legge ut nesten nakenbilder på internett.

Vet du hva konsekvensene kan bli ved å "brette" seg ut på nett. Du er dum, men du fikk den oppmerksomheten du trengte

Mot dumskapen kjempet selv gudene forgjeves !

Herregud hun viser da ikke frem mer enn det som blir vist i kataloger og ukeblader hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Man kan jo f.eks risikere at....*SKRIIIIK!*.....noen du kjenner og ikke kjenner ser hvordan du ser ut i undertøyet! Helt klart - det er ikke måte for hvilke lidelser og katastrofer som kan komme ut av dette!

(P.S: Ironi)

"........................"

Jeg har selvfølgelig allerede tatt et gripende og dyptfølt farvel med den Lionn jeg en gang kjente. Fra nå av går det bare en vei - det er trist, men hun valgte det selv. Med åpne øyne også, etter hva jeg kunne se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D'er meg, det.

Jeg vet at du er lyshåret.

Tror kanskje det er fornavnet til Lionn som gjør at jeg mistenker henne for å ha lyst hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du er lyshåret.

Tror kanskje det er fornavnet til Lionn som gjør at jeg mistenker henne for å ha lyst hår...

Ja, det er flere som har mumlet noe om det i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ så søt du var Lion:o)

Og jeg som ikke trodde eplekake var noe spennende i det hele tatt. Men måtte se, når tråden ble så lang da.

Men noen hevder at Christian Anker har skrevet inn her, det ser ikke jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er flere som har mumlet noe om det i denne tråden.

Har du ikke kommet deg i seng ennå? Skulle du bare............

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben sovna.. ;o)

Så han sovna? Da kan jeg forstå at du fortsatt sitter her:o) Skal du også legge ut slike bilder som løva har gjort?

Hmmm dristig gjort, det må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han sovna? Da kan jeg forstå at du fortsatt sitter her:o) Skal du også legge ut slike bilder som løva har gjort?

Hmmm dristig gjort, det må jeg si.

Om et halvt års tid, kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om et halvt års tid, kanskje..

Om 6 månder altså? Hmm her må det vel bli om 20 kilo tenker jeg. Nei jeg tror nok jeg er for pinglete til å legge ut slike bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 6 månder altså? Hmm her må det vel bli om 20 kilo tenker jeg. Nei jeg tror nok jeg er for pinglete til å legge ut slike bilder.

Et halvt ER 20 kilo her i gården. Håper jeg, i alle fall. :oÞ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg du skulle gjøre, tiden er nok moden for det! Du fikk da mye støtte også da du la det ut sist! :-)

Jeg bare spøkte :-)! Det er noe jeg aldri kommer til å gjøre. Bildet i seg selv gir jeg vel egentlig faen i, men det var alle sinnsyke påstander som irriterte meg så inn i granskauen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...