Gå til innhold

Til dere som vet det meste :o)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå

Foreldrene mine har 40-års bryllupsdag i sommer, og jeg hadde lyst til å arrangere en fest for dem. Særlig nå når faren min har fått kreft og vi har det litt tøft i familien.

Problemet mitt, om jeg kan kalle det det, er å arrangere noe jeg har råd til og også overnatting for de som måtte komme langveisfra. Og vil folk komme nå som de vet at faren min er syk?

Og hvordan arrangerer jeg dette?

Folk er jo gjerne redde for å snakke om slike ting og mange vil kanskje holde seg unna?

Nei, jeg vet ikke, gjør du?

Takk for svar, uansett!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/59454-til-dere-som-vet-det-meste-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ok å ta det opp i innbydelsen at dette er greit å snakke om. Gjøre det mindre "fremmed". Skriv ned litt informasjon om tilstanden.Dette kan hjelpe mange. De har jo bare med å stille opp, spør du meg :-) Om enn bare for å underholde din far. Han kan trenge en god fest.

Har du ingen naboer og venner som kan reise på hyttetur og låne bort huset? Ellers kan jo folk bringe campingvogner og flatseng. Det er utrolig hvor mange man faktisk kan få plass til :-)

Lei en barnehage/et samfunnshus e.l. Med litt pynt og noen venner til å servere/kokkelere (eller et cateringfirma) kan det bli helt knall.

Kaffe og ev. alkohol kan inntaes hjemme. Er greit med litt koseligere omgivelser til slikt.

Snakk med naboer, slekt og venner om kaker og mat. Det behøver ikke å bli ruinerende!

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...