Gjest Rut66 Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg skal holde tale ved et bryllup og vil lese et dikt. Har noen tips til dikt som kan passe til et forelsket par eller andre tips til litteratur man kan lese fra som er litt koselig og romantisk og med litt visdom??? Det er meget nære venner. Takker for hjelp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59456-dikt-som-kan-fremf%C3%B8res-til-et-brudepar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
monass Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Stundom spør ein: Kan ein eiga eit anna menneskje? Når to møtest i hug og hold og kjenner seg eitt so ikkje anna er te - kjenner seg eitt i eit augnekast, i eit lite ord, i ein tanke, i hugskot som fer som kornmod ivi blømande engjir - kjenner seg eitt i det ein aller nevner men som er som svalande regn for solbrend mold. Når to hev møtt einannan slik at ikkje anna var te, slik at dei kjende seg sterkar enn alt og veikar enn alt, skjønna berget, so hardt det er, skjønna blomen, so mjuk han er - Og stend eismalle att. Er ein då eismall? Er ikkje då det andre men'skje med i kvar rørsle ein gjer? Ja, kan ein då noko sinn bli eismall att? Når to gjev seg til kvarandre, og dei stend eismalle att kjem det ein stri i hugen, i holdet, om det å eiga og det å vera fri. For enno er men'skje bundne og veit ikkje kva dei sei når dei kviskrar til kvarandre: Eg elskar deg. Fyrst dei hev sagt ordet rymer dei som for ein brann dei hev sett på. Fyrst når to men'skje kan sei til kvarandre: Gå der du vil, du er du! Gjer det du vil, eg er eg - Men eg ser vegen din og eg lyder etter fotefari dine og eg kjenner din vilje strøyme gjenom blodet i jamne, rolege pulsslag - Fyrst då kan to men'skje eiga kvarandre Aslaug Vaa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59456-dikt-som-kan-fremf%C3%B8res-til-et-brudepar/#findComment-255328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 "Man kan inte äga varann" av Björn Afzelius! Maria, jag tycker om våra små supe'er med tända ljus. Och visst njuter jag av att lyssna till din poesi i ditt mörka hus. Men säj aldrig mera åt mej att jag är nå't du måste ha. Och säj aldrig mera att du betraktar mej som din egen man. För jag blir aldrig din, du blir aldrig min: Man kan inte äga varann. Maria, du får förlåta mej men du kan inte jämt va' med. Ibland är två en för många när man bara vill va' ifred. Det är inte nå't persoligt, det är bara så det är. Och jag är ingen fågel som du kan hålla fast i din lilla hand. Nej, jag blir aldrig din, du blir aldrig min: Man kan inte äga varann. Maria, du gråter. Maria, varför? Maria, att jag skall gå iland med att ensam berika dej är väl ändå lika orimligt som att du kan va' allt för mej? Det finns ju så många sidor, så många behov man har. Jag älskar dej men jag vill inte stå här ensam om du försvann; Så jag blir aldrig din, du blir aldrig min; Man kan inte äga varann. Denne brukte vi da vi forlovet oss, og i Rådhuset da vi giftet oss. Den sier det meste, og er en av grunnene til at det står "Elsker deg" og ikke "Din" i ringene våre :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59456-dikt-som-kan-fremf%C3%B8res-til-et-brudepar/#findComment-255572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.