SierDuDet Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 En fersk lærer startet i ny jobb på en barneskole i Oslo. For å gjøre et godt førsteinntrykk på elevene forteller han klassen at han er Stabæk-fan. Han ber alle rekke hånden i været hvis de også er Stabæk-fan. Alle i klassen rekker opp hånden unntatt ei lita jente på første rad. Læreren ser på jenta med et overrasket ansiktsuttrykk og spør: "Anne, hvorfor rakk ikke du opp hånden?" "Fordi jeg er Lillestrøm-fan og stolt av det!" svarte Anne. Læreren fattet ikke hva han hørte. "Anne, hvorfor er du Lillestrøm-fan?" "Fordi moren og faren min er det og dermed er jeg det også!!" "Vel, sa læreren, det er da ingen god grunn til å være Lillestrøm-fan. Hvis moren din var prostituert og faren din var arbeidsledig og narkoman, hva da?" Da smilte Anne fra øre til øre og sa: "Da hadde jeg selvsagt vært Brann fan!!" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/59555-pasta-p%C3%A5-herretoaletter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.