Gå til innhold

Spørsmål: Fjerning av føflekker!!

Anbefalte innlegg

Gjest Prikka

Hei! Ettersom svartjenesten er avsluttet, prøver jeg her.. sikkert mange som har fjernet føflekker?

Det jeg lurer på er om det blir stygge arr etter det. Det er snakk om små føflekker (3 millimeter i diameter). Jeg har hørt at de kan "lime", sy, eller bare plastre. Hva blir det peneste resultatet?

Kan fastlegen fjerne føflekker, eller bør man gå til hudlege (for å få best resultat)? Hva koster det? Skal fjerne minst 10 stk., dersom det er muligheter for et fint resultat.

Hvor lenge tar det før man kan gå uten plaster/sting? (bør jeg kanskje vente til høsten med dette?)

Og hvorfor får jeg plutselig 30 nye små føflekker (det er ikke fregner) på én vår, når jeg ikke har fått noen nye på flere år? Har ikke solet meg mer enn før.

Håper virkelig noen tar seg tid til å svare!

Mvh

Fortsetter under...

Gjest Prikka

Hold deg unna fastlegen.

Du trenger en kirurg.

Jeg har flere stygge arr grunnet fjerning hos lege og ikke kirurg.

Hvordan får man "tak i" en kirurg da, og hva slags kirurg? skal jeg liksom på sykehuset for dette da, og bli henvist av fastlegen?

Hvordan får man "tak i" en kirurg da, og hva slags kirurg? skal jeg liksom på sykehuset for dette da, og bli henvist av fastlegen?

Hvis det er kun av kosmetiske grunner du skal fjerne dem bør du få det gjort privat. Det er lite sansynlig at en lege henviser deg på det offentliges bekostning.

( hvis du ikke ser fryktelig ille ut og får psykiske problemer av det da, eller har plager med dem på annet vis )

Skal dog ikke si det for sikkert, det er jo lov å prøve. Selv fjernet jeg føflekker grunnet mistanke om kreft; og da fjerner de et "stort" hudområde rundt også.

Finn en sånn privatklinikk, gjerne en velrenommert en. Ta et søk på internet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...