Gjest mannebein Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Jeg får store muskler i beina, ser ut som en mann! Hva gjør jeg feil? Jeg vil ha lange, slanke bein (og muskler). Hvordan bør jeg da trene? Nå jogger/går jeg 1 time annenhver dag, og tøyer godt ut. 0 Siter
Gjest meg20 Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 lurer på d samme...sliter med dette jeg oxo..!!Vil ha lange slanke muskler... 0 Siter
Gjest PecMan Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Kva musketype du får er vel for det meste bestemt av genane, men du kan jo motvirke ved å ikkje belaste for hardt. Løping er nok ikkje det beste då, sidan det er ganske hard belastning for beina å ta trykket frå heile kroppen medan du samtidig er i fart. Svømming er visst veldig bra, same er vekttrening med såpass lett vekt at du tar rundt 20-25 reppar pr. sett 0 Siter
Gjest slankern Skrevet 30. juni 2002 Skrevet 30. juni 2002 Gåing og jogging skal ikke gi deg tykke bein. Det er kjent for å gi deg lange muskler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.