Gå til innhold

FU: Hva er din favorittsuppe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

18

• Reg@l

9

• Amiga

7

• molli

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest retvizan

Døh... Har du blitt gjerrig på dine eldre dager eller?

Forresten... Har du vært på House of Sushi på kaien? *slikke seg om munnen*

Huh? På VÅR kai? I vår by mener jeg?

Nope, jeg er aldri på kaien. Japansk? Sikker på at jeg ikke pådrar meg sånn Minamata basselusk der da?

Er vel faen ikke gjerrig, men alle disse pc-ene koster jo litt da...dessuten er det ikke gjort i en håndvending å fange den laksen.

Wulfi hilser, hun kommer seg ikke på nett og er i tillegg premenstruell, he he. ;-)

Skal jeg spandere flybillett på deg får du hoste opp noe bedre enn en simpel pai *snøfter*

*fnyser* Simpel, du liksom. Menne - jeg kan vel alltids lage creme brulée til dere. Det er jo faktisk godt. Til forrett får dere vaniljesoufflé med en god bærsaus.

Huh? På VÅR kai? I vår by mener jeg?

Nope, jeg er aldri på kaien. Japansk? Sikker på at jeg ikke pådrar meg sånn Minamata basselusk der da?

Er vel faen ikke gjerrig, men alle disse pc-ene koster jo litt da...dessuten er det ikke gjort i en håndvending å fange den laksen.

Wulfi hilser, hun kommer seg ikke på nett og er i tillegg premenstruell, he he. ;-)

Jepp! Det er hu Hanne Haugland og noen sprekinger til som eier den. Den ligger omtrent rett over hurtigbåtterminalen. Sinnsykt god sushi, god service, greie priser. Null bakterier så langt, tuten funker utmerket ;-)

Du får hilse tilbake, en premenstruell ulv uten internettilgang... *grøsser*

Annonse

Gjest retvizan

Jepp! Det er hu Hanne Haugland og noen sprekinger til som eier den. Den ligger omtrent rett over hurtigbåtterminalen. Sinnsykt god sushi, god service, greie priser. Null bakterier så langt, tuten funker utmerket ;-)

Du får hilse tilbake, en premenstruell ulv uten internettilgang... *grøsser*

Hmm, skal faktisk nedom til hu keramikervenninna mi denne uka, kanskje jeg legger inn et besøk i sushihuset.

Man blir litt lei av McDonald i perioder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...