Gå til innhold

FU: Hva er din favorittsuppe?

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Da kommer jeg! :-) Får jeg losji hos deg, da? Så tar jeg med kosten selv...? ;-))

Selvfølgelig får du losji! Eget rom med 1,20 seng, utsikt mot...ehh..noe naturlignende og stuepikemannfri sone. Rommet har naturligvis egen pc på 80 GB til din fulle rådighet.

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

18

• Reg@l

9

• Amiga

7

• molli

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Hvor booker jeg rom?

En sms eller mail skulle holde.

Apropos sms; fant din først i dag. Går ut fra at du sendte den i går? Hmm, i forgårs? Skal skjerpe meg ang den mobilen, har gode forsetter om ihvertfall å ha kontrollen på hvor den befinner seg.

Annonse

Takker og bukker!

Ved første gjennomlesning begynte jeg å lure; "Hvor i huleste blir det av FISKEN i denne fiskesuppa?" Men så...åja, der sto ordet "fisk" nevnt i nederste avsnitt :-) !

Tro om fisken (laksen) helst skal kuttes i biter, eller om den legges opp i i sånne "laksekoteletter"?

Takker og bukker!

Ved første gjennomlesning begynte jeg å lure; "Hvor i huleste blir det av FISKEN i denne fiskesuppa?" Men så...åja, der sto ordet "fisk" nevnt i nederste avsnitt :-) !

Tro om fisken (laksen) helst skal kuttes i biter, eller om den legges opp i i sånne "laksekoteletter"?

Og det spør du MEG om? Jeezuz ass...Jeg lager ikke mat.

Takker og bukker!

Terninger står det! Jeg har også en oppskrift jeg fikk av en kokk, men den blir nok for avansert for deg og retz! :-Þ

Annonse

Takker og bukker!

Du kan godt bruke laksekoteletter (eller annen fisk, for den saks skyld), bare pass på at de får trekke lenge nok. Godt blir det uansett! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...