Gjest utlri Skrevet 18. juni 2002 Skrevet 18. juni 2002 hei! jeg lurte på om det fantes en nedre vekt-grense, der hvor kroppen bare tvinger deg til å spise mer og legge på deg? har veid 62 en stund nå men tok av meg 3-4 kilo, og jeg kunne spise en hest...er 1,75...men er da redd for å legeg på meg for mye, men jeg er helt gal, blir dratt mot mat og klarer ikke å la vær å spise usunne matvarer, noe jeg aldri bruker å spise...hva skjer? håper på svar! 0 Siter
Gjest PecMan Skrevet 18. juni 2002 Skrevet 18. juni 2002 Viss du er 175 høg og under 60 kilo så er du på grensa til å vere vel tynn. Kanskje det hadde vore ein ide å ta ein tur til legen for å vere sikker på at det ikkje er sjukdom e.l. som er årsaka til vektnedgongen? Viss det viser seg at du er frisk og rask, så er vel tipset mitt å ete store mengder fiberrik mat med lavt kaloriinnhold, ein skikkelig dose protein i kvart måltid og litt godt fett (umetta, fleirumetta), og dessuten lavglysemiske karbohydratar. Då kan du ete deg skikkelig god og mett uten at du overdosar heilt på kaloriar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.