Gjest utlri Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hei! jeg lurte på om det fantes en nedre vekt-grense, der hvor kroppen bare tvinger deg til å spise mer og legge på deg? har veid 62 en stund nå men tok av meg 3-4 kilo, og jeg kunne spise en hest...er 1,75...men er da redd for å legeg på meg for mye, men jeg er helt gal, blir dratt mot mat og klarer ikke å la vær å spise usunne matvarer, noe jeg aldri bruker å spise...hva skjer? håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Viss du er 175 høg og under 60 kilo så er du på grensa til å vere vel tynn. Kanskje det hadde vore ein ide å ta ein tur til legen for å vere sikker på at det ikkje er sjukdom e.l. som er årsaka til vektnedgongen? Viss det viser seg at du er frisk og rask, så er vel tipset mitt å ete store mengder fiberrik mat med lavt kaloriinnhold, ein skikkelig dose protein i kvart måltid og litt godt fett (umetta, fleirumetta), og dessuten lavglysemiske karbohydratar. Då kan du ete deg skikkelig god og mett uten at du overdosar heilt på kaloriar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.