Gå til innhold

Sort kjole i bryllup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

17

• Raglan

11

• flisa

6

• carma

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Du har da vel fler enn 1 kjole - eller brukte du opp alle pengene da du investerte i bunad? Jeg har ingen bunad, men selvfølgelig drøssevis av flotte og egnede kjoler.

:P

Bunaden er betalt for flere år siden - og jeg har flere kjoler. Men ikke alle passer til bryllup.

Og grunnen til at jeg vil ha den lille sorte, er at jeg ikke gidder bruke penger på en kjole som kanskje aldri blir brukt igjen.

Jeg er så definitivt ikke noe kjolemenneske.

Bunaden er betalt for flere år siden - og jeg har flere kjoler. Men ikke alle passer til bryllup.

Og grunnen til at jeg vil ha den lille sorte, er at jeg ikke gidder bruke penger på en kjole som kanskje aldri blir brukt igjen.

Jeg er så definitivt ikke noe kjolemenneske.

Jaja, nei, menne - du er nå sikkert et ok menneske fordet.

Eller? *dukke* :)

Annonse

Jeg er selve oppskriften på skikk og bruk carma - ingen som ser om jeg har en gin og tonic eller ti innabords klokken 14.00 vettu.

Nei _har_du sett. Nå tror jeg det begynner å regne altså.

Ja, så sannelig regner det ikke... Noe så forkastelig! Hva har du tenkt til å gjøre med det!? ;)

Ja, så sannelig regner det ikke... Noe så forkastelig! Hva har du tenkt til å gjøre med det!? ;)

Vel, sant og si carma så er jeg litt usikker på hva som vil være mest korrekt av meg å gjøre nå. Jeg bør definitivt bytte fra trangt skjørt til bukse når jeg skal ut å sykle. Men det er også alt jeg vet ...

Vel, sant og si carma så er jeg litt usikker på hva som vil være mest korrekt av meg å gjøre nå. Jeg bør definitivt bytte fra trangt skjørt til bukse når jeg skal ut å sykle. Men det er også alt jeg vet ...

Skikk og bruk tilsier at du kan sykle i skjørt

Raglandama må da melde avbud eller pese drita rundt i en bunad natterstid ;-)))

Jeg har sett bunaden til mamma i strippa versjon - og den så jo NESTEN ut som en normal kjole! *knegg* kan du ikke bare kaste skjorta da - for du har vel stropper i serken?

Se her:

http://www.geocities.com/flisa_ja/stakken.htm

Jeg har sett bunaden til mamma i strippa versjon - og den så jo NESTEN ut som en normal kjole! *knegg* kan du ikke bare kaste skjorta da - for du har vel stropper i serken?

Se her:

http://www.geocities.com/flisa_ja/stakken.htm

He he.......du er ikke sann

Jeg kan jo bare ta av skjorten. Det er liv på bunaden som sitter fast - og vips så har jeg et moteriktig antrekk.

Annonse

Det heter seg jo at sorte, hvite og røde kjoler ikke er godtatt i bryllup, men det er nok ikke så mange som bryr seg lenger.

Hvis jeg var deg ville jeg spurt bruden, hvis det er ok for henne, så go for it.

Da jeg giftet meg for en mnd. siden, var mange av gjestene i sort. Jeg synes det er for gale å kreve at man skal kjøpe nye kjoler, de blir jo ofte sjelden brukt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...