Gå til innhold

Tar BMI hensyn til benbyggning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kie

9

• flisa

5

• Amiga

5

• Solsikke

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest zuuul

BMI innanfor normalvektområde gjev jo ganske stort spenn da, eg kan f.eks. vege mellom 64 og 81 kilo for å vere normalvektig innanfor dette systemet. For dei aller fleste beinbygningstyper stemmer nok det.

stort spenn? jeg kan bare veie mellom 51 og 60 ifølge bmi, det var ikke stort.

Annonse

Jeg kan i hverfall ikke lure meg selv på det, jeg hadde BMI på 21-22 for et par år siden og da den var oppe i 26 så var det ikke noen forskjell på benbygningen! *s*

Kanskje benbygningen kan vokse? ;-)

Min forklaring i dag er vann. Masse vann!!!

Også er jeg ikke overvektig, jeg er underlang.

Du kjøper den, ikke sant?

IKKE SANT???

*skuler*

Kanskje benbygningen kan vokse? ;-)

Min forklaring i dag er vann. Masse vann!!!

Også er jeg ikke overvektig, jeg er underlang.

Du kjøper den, ikke sant?

IKKE SANT???

*skuler*

NEI! Den kjøper jeg ikke, litt vann og mest fett er det mest vanlige, resten er unnskyldning! TRIM er det som skal til! *s*

Nå har jeg syklet 54 mil inne siden 17. mai og det merkes! :-)

NEI! Den kjøper jeg ikke, litt vann og mest fett er det mest vanlige, resten er unnskyldning! TRIM er det som skal til! *s*

Nå har jeg syklet 54 mil inne siden 17. mai og det merkes! :-)

Så en ergometersykkel kunne være å anbefale?

Har mulighet for å kjøpe en billig...

Hvor/når gjør du det?

Så en ergometersykkel kunne være å anbefale?

Har mulighet for å kjøpe en billig...

Hvor/når gjør du det?

Jeg gjør det til det TV-programmet/filmen som interesserer meg mest, da går tiden fortere! Hvordan jeg skal ordne meg nå når skoleferien begynner vet jeg ikke, da blir det barneprogrammer på alt av kanaler hele morgenen og formiddagen! *grøss*

Jeg anbefaler å ta det rolig i begynnelsen og heller øke sakte og gradvis! :-)

Jeg gjør det til det TV-programmet/filmen som interesserer meg mest, da går tiden fortere! Hvordan jeg skal ordne meg nå når skoleferien begynner vet jeg ikke, da blir det barneprogrammer på alt av kanaler hele morgenen og formiddagen! *grøss*

Jeg anbefaler å ta det rolig i begynnelsen og heller øke sakte og gradvis! :-)

Men du anbefaler å kjøpe en, altså?

Annonse

Min er ehh 34. Altså alt for mye. Men slanke meg? Nei det gidder jeg ikke. Hater å telle kalorier og gå på en evig slankekur. Kunne selvsagt vært mer i aktivitet og det er noe jeg jobber med:o)

Jeg har kraftig benbygning, har fotball legger eller "etternavnet vårt" legger*s* Er brei over hoftan og over skuldran.

Husker du på 80 tallet hvor skulderputer i jakkene var populært vel...de jakkene var ikke spesielt pene på meg. Skulderputene måtte ut.

Jeg må med glede si at min er nede i 28, 4 etter to uker med slanking.

Og videre ned skal den

Jeg ser akkurat passe ut. Helt flott! Spiser som en hest!

Min BMI er på 18.4.

Beina mine er meget spinkle.Samme med musklene.

Er absolutt ikke undervektig. Min mor var faktisk enda tynnere og spinklere. Hun spiste iallefall dobbelt så mye som meg!

BMI og vekttabeller er ikke noe for meg nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...