Gå til innhold

Tar BMI hensyn til benbyggning?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

I følge min BMI er jeg helseskadelig fet. Det kan jo hende det stemmer. Jeg er for tjukk. Veier 85 nå. Veide som ung 65, men da var jeg av typen som aldri kunne bli tynn nok.

Hadde nok vært ideelt for meg å gå ned 10 kg, men det hadde vært bra vekt for ei kjerring på snart 50, synes jeg. Vi damer må velge mellom ansikt og kropp i vår alder. Rynkete, magre kvinnefjes er det styggeste jeg ser. Ser 20 år for gammel ut. nei takk!

OG - det er ingen som tror at jeg veier så mye som jeg gjør. Beinbygningen har faktisk veldig mye å si. Selv ser jeg jo damer som veier mindre enn meg, og i tillegg er høyere (jeg er bare 165), men som allikevel ser mye fetere ut enn jeg gjør.

Så kikk deg i speilet - det er bedre enn å gå på vekta.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kie

9

• flisa

5

• Amiga

5

• Solsikke

3

Mest aktive i denne tråden

I følge min BMI er jeg helseskadelig fet. Det kan jo hende det stemmer. Jeg er for tjukk. Veier 85 nå. Veide som ung 65, men da var jeg av typen som aldri kunne bli tynn nok.

Hadde nok vært ideelt for meg å gå ned 10 kg, men det hadde vært bra vekt for ei kjerring på snart 50, synes jeg. Vi damer må velge mellom ansikt og kropp i vår alder. Rynkete, magre kvinnefjes er det styggeste jeg ser. Ser 20 år for gammel ut. nei takk!

OG - det er ingen som tror at jeg veier så mye som jeg gjør. Beinbygningen har faktisk veldig mye å si. Selv ser jeg jo damer som veier mindre enn meg, og i tillegg er høyere (jeg er bare 165), men som allikevel ser mye fetere ut enn jeg gjør.

Så kikk deg i speilet - det er bedre enn å gå på vekta.

Du har helt rett! :-)...og på mitt bad er speilet litt slankende *s*

Du har helt rett! :-)...og på mitt bad er speilet litt slankende *s*

Hvor kjøpte du det speilet? :)

det hørtes kjekt ut...sikker på at det ikke stemmer da, at du bare trodde du var tykkere? og inbiller deg at det er speilet som er "snill" med deg? :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...